Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Erika Goldkuhl - 25 mars 2010 20:45

Idag så har jag varit i skolan och sen drog man upp på stan med några kompisar för att sen vänta in min lillasyster som slutade senare. Kände mig helt konstig imorse men det var inte förräns i skolan då jag satt och kollade på dagens datum som jag insåg varför jag kände mig så konstig.


Jag insåg då efter mycket eftertänksamhet att det är farfars födelsedag idag :/ idag så skulle han ha fyllt 82 år kan inte förstå att 2 år har försvunnit iväg ifrån mig så fort, kan och vill inte inse att du inte funnits hos oss på 2 år, du är saknad och älskad farfar, alltid ska du finnas i mitt hjärta! <3


Det var inte bara jag som känt mig konstig och tänkt ovanligt mycket på farfar just idag för det hade även min mamma och min syster så mamma insåg först varför när jag smsade och påminde om att han fyllde år idag så då fick även hon en förklaring till den här känslan.


Men till något helt annat så ringde precis min käre pojkvän mig vilket fick mig att bli glad!Hoppas på att kunna träffa honom imorgon iallafall och vem vet kanske kan få honom att komma hit och sova inatt om jag ber riktigt snällt? (a) :) <3


Men men det var allt för nu skriver mer imorgon för nu måste jag plugga teori! :)



PussPuss!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards