Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Erika Goldkuhl - 26 mars 2010 21:47

Idag så var det skola som gällde då vi hade projektarbete på förmiddagen så jag och tobbe satt och klippte ut våra balbiljetter lite lagom kul när allt strulade på morgonen med utskrivningen av dem så vi kom inte iväg med biljetterna till skolorna heller så får ha ett möte på lovet istället!


Kvart i 1 så hämtade i alla fall mamma mig på skolan och jag var så grymt nervös över min uppskrivning på teori provet idag så t.o.m receptionisten på vägverket sa: glöm inte att andas nu! Så man kan väl säga att jag var ganska nervös men jag klarade provet så bara uppkörningen kvar nu!! :D Hihi enligt mamma var jag en hoppande groda när jag kom ut från vägverket men var så himla glad! Och min pojkvän orkade knappt prata med mig efterosm jag var så över exalterad! Haha men men det tycker jag man har rätt till att vara efter att ha varit så himla nervös för att sen klara de! :)


Förut så var man med pojkvännen och Adde för att fixa ljudet i Addes bil för att sen åka hem till mig då jag och fredde åt och nu så sitter han och leker med min lillasyster xD Dem spelar mario haha lite kul är de faktiskt måste jag säga :) Men jag är för dålig typ xD


Men men det var nog allt för idag! :) Imorgon ska jag och mamma till marieberg så jag kan få testa studenklänningen jag hittade på Vila tidigare i veckan! :)


Tycker om min pojkvän så otroligt mycket! :)<3


Erika Goldkuhl ♥ Fredric Carlsson

24/6-09


PussPuss! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards