Alla inlägg den 27 mars 2010

:)

Av Erika Goldkuhl - 27 mars 2010 22:37

Nu väntar man på att älsklingen, markus och jocke kommer så ska vi ha det lite trevligt här hemma hos mig! :) Hihi blir visst en fortsatt bra lördag ändå! :)


Hoppas alla var duktiga och släckte alla lampor förut också ;D Det var i alla fall jag, jag hade det hur mysigt som helst med massor av tända ljus i mitt rum det enda som saknades var min söta pojkvän men han kommer ju snart så då blir det komplett! :) <3


Men men skriver mer imorgon!:)


PussPuss! <3

<3

Av Erika Goldkuhl - 27 mars 2010 21:26

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Men jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
Om jag får somna brevid dig <3


Älskling du är mitt allt, I mina tankar finns det bara du <3<3


Erika Goldkuhl ♥ Fredric Carlsson 



PussPuss!<3

Av Erika Goldkuhl - 27 mars 2010 17:59

Hej!

Idag så vaknade jag upp brevid min älskling hur mysigt som helst!<3 Sen vid 10 så åkte han hem för att byta om eftersom han skulle meka med sin bil idag, så jag åkte ut med mamma och pappa till Marieberg för att leta efter en student klänning hade redan halvt bestämt mig för en.


Självklart så var den slut i just den storleken som jag behövde så vi la undan den mindre storleken ifall att eftersom även den satt bra men valde att gå vidare i alla fall. Så mamma och jag gick runt i de flesta affärer tills vi till sist gick in på MQ där jag även köpte förra årets avslutnings klännning, men hittade i alla fall en super fin klänning som jag inte hade så mycket förhoppningar om men när jag testade den så blev jag fullkomligt förälskad!


Testade även en annan som även den var fin men som hon i affären sa: Båda är fina men den fösta sitter perfekt och har det där lilla extra! ;D Dem kostade ändå exakt lika mycket tycker inte 500kr var så mycket för en studentklänning det tyckte inte pappa heller hihi (A).Kan bara säga att även idag så blev det en super glad Erika! Älskar verkligen min fin fina Studentklänning!! Nu är det bara att vänta in sko affärerna på fina skor! :D <3


Men men nu ska jag nog dammsuga lite och försöka göra lite skolarbete och hoppas att älsklingen är klar med mekandet av sin bil för dagen snart! :) Lägger även in en bild härunder på klänningen! :)


 



PussPuss! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards