Alla inlägg den 20 april 2010

<3

Av Erika Goldkuhl - 20 april 2010 15:13

Det här är en typisk låt som man inte ska lyssna på ifall man kommer iväg till Usa sen 1 år, menar börjar gråta nu bara av att tänka på att behöva va ifrån min älskade pojkvän den här låten som sagt kommer inte hjälpa det minsta :/<3



PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 20 april 2010 11:18

                                                                                                             



Ja här ni då studentkryssningen i bilder! ;) (Ett tips klicka på dem för att se dem i större format!)



PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 20 april 2010 09:42

Hejsan,

I helgen var det studentkryssning som gällde helt underbart kul!! :D Fick med mig Bea istället pga. att Rickard som jag skulle ha åkt med blev sjuk så fick sitta i 40 min ungefär i telefon kö för att få veta om jag fick ta med mig bea eller inte men det var värt det!


Vi lärde känna massor av underbara personer som vi hoppas på att träffa snart igen! :D Har även kommit fram till att det inte är så långt tid kvar i skolan nu heller så börjar känna mig lite småstressad över alla skolarbeten men men de är bara att fixa till det sista och lämna in!


Fick även veta igår att det inte gick så bra på historia provet men det hade jag redan förutsett men men bara jag fixar det så får jag mitt VG i Historia kursen så får bara jobba för det betyget så ska det nog gå bra.


Men nu måste jag plugga lite, lika bra att passa på nu när man är ledig och pojkvännen jobbar. Kommer även lägga upp lite bilder senare från kryssningen men här har ni en av alla bilder som togs i alla fall :)


  Bild från kryssningen (:


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards