Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

HOLA! :D

Av Erika Goldkuhl - 14 maj 2010 22:55

Igår så var jag i garaget från 1 på förmiddagen till 12-halv 1 på natten, Fredde lekte med sin bil och jag pluggade massor men känns ändå skönt att få klart massa uppgifter då allt ska vara inne på måndag.


Det som var lite jobbigt med igår var det att vi bara hade ätit frukost på hela dagen så mådde inte jättebra när vi kom hem till Fredde på natten igen. Jag mådde jätte illa och hade ont i magen men åt 2 mackor och sen ville jag bara sova, var astrött.


Idag så mötte jag Linda på stan för att sätta in pengarna till stora hotellet, det var äckligt mycket pengar kan jag säga ;o var lite väl läskigt bara att gå runt med dem. Var glad att pappa sa åt mig att ta bilen när han fick veta hur mycket det var först hade han tänkt skjutsa upp mig men bestämde sig sen istället för att ge mig sitt kort så jag kunde ställa mig i behrn center (A). Jag har verkligen världens bästa pappa! :D


Så jag och Linda köpte massa grejer till balen och åkte sen till Marieberg för att inhandla dem sista grejerna som vi inte hittat på stan.Det saknades placeringskort så vi fick åka till panduro på marieberg också för att köpa dem sista då vi tog slut på hela stans lager på dem mörkröda haha.


Köpte även lite grejer till Lindas balklänning och har nu också inhandlat kronor till balens kung och drottning kommer bli helt underbart på onsdag! :D Sen så begav vi oss upp på stan och mötte philip för att få listan på alla som skulle gå på balen så vi skulle kunna göra placeringskorten.


När vi väl var hemma hos Linda så var det bara att börja göra sitt placeringar och börja skriva på placeringskorten som Linda fick göra då hon skriver snyggare än mig(A). Jag hade världens problem med min bordsplacerings lista då jag inte visste riktigt hur jag skulle sätta alla men efter många om och men och många om flyttningar så var jag äntligen nöjd! :D


Bara att hoppas på att alla andra är lika nöjda! ;DEfter jag varit hos Linda tog jag mig hemåt och käkade lite mat min lunch vid 5 tiden haha, sen slutade Fredde vid 6 men kom först vid halv 8 så fick lite plugg gjort. Blev inte heller något garage idag då Fredde inte kände sig så pigg vilket inte gjorde mig någonting då det nu har blivit två sena kvällar innan i garaget och mår lite konstigt själv också.


Så nu ikväll har jag suttit och kollat på hur Fredde har spelat Prince of Persia medans jag har pluggat och fått lite skolarbeten gjorda, helt enkelt skööönt! :D


Men nu börjar jag känna hur jävla trött jag är så ska nog sova strax men ska kolla om jag inte kan få klart en till uppgift först! :)(Hoppas att ni orkade läsa alltihop råkade visst bli ett lite längre inlägg än vad som blivit på länge(A) ).


Pusspuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards