Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Erika Goldkuhl - 28 juni 2010 22:16

Yeah, when I look into your eyes it is magic
I feel so alive
If I ever were in doubt I forget it
I can touch the sky
All we really need is time
you and I'll write
Sweet history
of how love should be



Erika Goldkuhl ♥ Fredric Carlsson



?

Av Erika Goldkuhl - 28 juni 2010 20:11

Ja nu sitter man och funderar på var pojkvännen håller hus eftersom att han slutade för 2 timmar sen och inte heller har hört av sig. Jag som har köpt jordgubbar och glass som vi skulle äta nu på kvällen.


Idag har jag skjutsat Markus till hans jobb efter att han lämnat in sin bil. Har även lämnat en nyckel och handlat mat då de även inhandlades jordgubbar och glass Mums!


Det sist nämnda skulle bli en liten surprise för fredde nu på kvällen men vet inte ens var han är och han svarar inte heller så får helt enkelt vänta och se.


Men ska väl helt enkelt vänta på att min älskling kommer annars får jag väl helt enkelt äta jordgubbar och glass själv och laga mat till mig själv istället för till oss båda.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards