Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Trööööött!!

Av Erika Goldkuhl - 5 juli 2010 14:14

Vet att jag inte skrivit på en vecka, men har haft fullt upp!!


Vi kan börja med onsdag!

Var på Marieberg med Amanda då det köptes ett par nya skor lägger upp bild längre ner i inlägget! Senare på kvällen så var det bio dags! Eclipse med andra ord! Det var jag, Fredde, Amanda, Bea, Nattis, Markus och Jocke supertrevligt var det! :)


På torsdagen så var jag med Amanda igen då det blev en till tur till Marieberg egentligen skulle vi bara dit och lämna tillbaka en grej men slutade med att det blev lite shopping även denna dag! Så kom hem med en ny tjocktröja, ett linne och en t-shirt men även gele inlägg till klackskor! Så nu ska jag nog kunna gå runt med det lite mer utan att dö i slutet av kvällen för att man har as ont!


Fredagen så låg jag och läste ut shadowland läste nog 200 sidor i sträck! Haha men nu måååste jag ju köpa 4:e boken också,, ååhh problemet är bara att jag beställt 3 andra engelska böcker så får börja med att läsa ut dem innan jag beställer den 4:e boken. På eftermiddagen så städade jag huset och började packa lite smått inför lördagen.


På lördagen så packade jag klart det sista för att ha allt klart när Fredde kom från jobbet så 20 i 4 kom vi iväg till falkenberg så det blev 2 stopp på vägen innan vi kom fram. Kvart i 9 var vi äntligen i falkenberg i alla fall och det märktes att vi var saknade! Även jag märkte att jag saknat familjen även fast vi pratat i telefonen näst intill varje dag! Men det var riktigt skönt att få se dem igen! :) Gick en promenad på stranden och gick förbi stugan så Fredde fick se den, supermysigt! :)


Igår så vaknade vi kl.9 eftersom att det var så himla varmt i husvagnen! Så vi sov väl max 6 timmar den natten eftersom vi inte somna förräns framåt 3! Så vi var lagom sega hela dagen men blev ändå en tur till Ullared då även Eve följde med! :)


För min del blev de inte så mycket handlat hitta ett linne och 2 par trosor, hårspray och påslakan set som kosta 90kr så det blev 2 sådana jag som vill att det ska vara 2 likadana i min säng haha! :) Så nu har jag 3 st olika att byta mellan i sängen till mig och Fredde :) sen var det inte så mycket mer än så! :) Men köpte med massa färdkost så det slutade på 336kr :)


Freddes blev dock lite dyrare hah! Han köpte massa grejer till sitt playstation 3 ;) Så nu finns det 2 dosor! :D Sen köpte han 3 spel och nånting mer jag inte minns haha :)


Runt 6 tiden så började firandet av min farbror i alla fall! :) Så vi stannade till halv 9 för att sen dra oss hem till Örebro igen! Egentligen skulle vi som senast dra 8 men eftersom vi skulle äta drog det ut på tiden. Det bjöds på sushi mums mums! :D Lurre hade tagit ner 2 av kockarna från east west sushi i Örebro haha men så jävla gott! :D


Vi åkte i alla fall hem halv 9 och blev ett stopp i göteborg för att tanka och sen ett stopp i götene för att byta förare. Så jag har kört ca 60 mil den här helgen och fredde 16,2 mil inatt så 20 över 1 var vi hemma och la oss i sängen på en gång! :)

Men Lurre sa i alla fall ja till att jag får låna stugan nån gång så får väl bli nån helg då man har lust och dem inte är där! :) <3


Och vet ni?? Nu är jag jätte tröööött!! Ligger liksom fortfarande kvar i sängen! Men ikväll ska sofie firas i alla fall! :) Så vi ska ut och äta och lite så ikväll men blir inte så sent för min del! Kommer nog vara lagom trött ikväll så tar bilen till stan så kan jag åka hem när jag känner för det! :) <3


Hade i alla fall en supertrevlig helg! :)<3


Men men ska väl ta mig upp och äta nånting och börja fixa till mig lite grann! :)


 

Dem nya skorna! :)


PussPuss! <3






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards