Alla inlägg den 7 juli 2010

:)

Av Erika Goldkuhl - 7 juli 2010 16:47

I måndags hade jag supertrevligt! :) Det var firande av Sofie som stod på listan! Men var verkligen supertrött tills jag träffa mina kära vänner då piggnade jag till riktigt fort!


Från att va astrött hemma så man nästan började gråta pga. att skorna var jobbiga till att vara pigg och glad! Fredde var supergullig och skjutsade upp mig på stan dessutom! :) Jag hade egentligen inte tänkt dricka alls men slutade med 3 cider i slutet av kvällen ändå! :)


Vi käkade på O'learys vilket var supergott och blev 2 st briska cider till maten och sen 1 jinx på liquid som vi senare gick till! :) Var en riktigt trevlig kväll i alla fall som gärna får göras om fler ggr! :) Fredde kom och hämta mig och Chatrine vid 11 så i släppte av henne hemma innan vi sen åkte hem och tog de lugnt innan vi gick och l oss! :) De bästa var att sofie verkade också rikigt nöjd med kvällen vilket var huvudsaken! :) <3


Igår så blev det att handla mat, tvätta, laga mat och städa! :) Men var även och kollade på en lägenhet i Kumla som var superfin, hade den inte kunnat ligga i örebro istället?? :( Men men får se om Fredde vill lägga nåt på den ska kolla på en till fast i örebro nästa vecka! :) Igår så blev jag skickad att kolla på lägenheten i alla fall med Bengt och Rebecca men även Johanna följde med! :)


Igår så gjorde jag Taco grattäng tills Fredde skulle komma hem men fick även en till gäst, haha så även Markus kom men det var bara trevligt! ^^,


Idag så har jag klippt gräsmattan och tagit de lugnt! :) Hoppas på en myskväll med älsklingen! :) <3


Men ska plocka ur diskmaskinen nu! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards