Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Erika Goldkuhl - 9 juli 2010 09:14

Igår så handlade jag åt farmor och tog det mest lugnt. På kvällen kom Fredde och Adde, det blev pizza haha för Adde var tydligen jättehungrig och skulle ha mat på en gång xD Jag hade egentligen tänkt laga mat så Fredde skulle ha matlåda men det fick vi skita i tur att man har matlådor i frysen som behöver ätas upp ;)


Det blev dessutom lite tv-spelande och att titta på film "clash of the titans"  innan Adde åkte hem till Kumla.


Idag så har jag och Fredde varit och kollat på den lägenhet som jag kollade på tidigare i veckan i Kumla, men den ska tydligen visas för några fler så vi avvaktar vi ska ändå kolla på en annan lägenhet i Örebro nästa vecka. Hon skulle i alla fall höra av sig när de andra kollat på lägenheten vilket dem skulle göra nästa vecka.


Idag så ska jag nog träffa Matildha lite också eftersom att hon åker till England imorgon på språkresa i 3 veckor till mitt vackra saknade Brighton!! :D Jag vill åka tillbaka dit, till alla underbara fina människor, till den underbart fina staden! Så om någon har lust att följa med dit någon gång hojta till! :) <3


Men nu ska jag äta frukost och ta det lite lugnt! :) Sen ska jag åka till Farmor för att lämna hennes gurka jag råkade få med mig hem igår xD


Ha det bra! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards