Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Hejhej :)

Av Erika Goldkuhl - 20 juli 2010 15:52

I lördags så hade vi grannarna över på kvällen men var först och badade tidigare på dagen. Markus ringde också och hade tråkigt slutade med att vi åkte vid 1b och kollade på lite "bil race" som var i stan och sen vidare till mässan men hände inte så mycket där förutom att Fredde träffa en gammal klasskompis som hade en supersöt hund. Vi kom hem runt halv 3 sen i alla fall och somnade närmare framår tre.


I söndags var vi supersega hela dagen men kollade på en lägenhet och åkte och badade. Vi kom överens om att skriva papper på lägenheten dagen därpå då den såldes privat och inte via mäklare. Markus kom även till och och hade filmer med sig :)


Igår bara några timmar innan Fredde skulle skrivit papper och allt så ringer ägaren och säger att han fått ett annat bud han inte kan säga nej till och drog sig helt enkelt ur affären så hade vi vetat att han var sådan så hade vi skrivit papper samma kväll men men man lär sig alltid något nytt antar jag..


Det som är störande är att vi inte fick veta vad han fått för bud för då hade man kunnat lägga över det budet. Men men var väl inte meningen men fortfarande lite surt så där när Fredde redan pratat med banken och allt trots att han jobbade.


Får helt enkelt leta vidare så om någon har en lägenhet till salu 1a eller 2a hojta till! :)


Markus var även här igår så jag och han drog och hyrde ffilm som vi sen alla kollade på :)


Idag så skjutsade jag Linda till Hallsberg för att hon skulle ha uppkörning! Hon fick köra upp för samma kvinna som mig! :D Och Linda sa samma sak som mig, "hon var ju supertrevlig och jättesnäll!" Haha:) Så när hon kom tillbaka 45 min senare så var det en glad Linda som satte sig i bilen! :D Så nu har även hon körkort!! :D Så GRATTIS, GRATTIS! :D <3


Vi kom också fram till att vi inte setts sen balen så vi kom fram till att det är dags att göra de snart ^^ :)


Ikväll blir de nog att sova hemma hos pojkvännen istället nu när vi varit hos mig så mycket plus att vi måste fixa en sista grej på bilen innan den ska besiktas! :)


Blir nog kvar där imorn också, så om jag inte skriver imorn så orkar jag väl inte sätta på hans dator haha. :)


Men nu ska jag duscha av mig lite och sen börja fixa mat till senare :) <3


PussPuss!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards