Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Erika Goldkuhl - 21 juli 2010 08:55

Vi åkte aldrig till Fredde igår kväll men det var för att han hjälpte markus med ett jobb efter att han kollat på det jobb han skulle kolla på. Sen så hade dem även åkt till OK för att fixa en lampa till bilen så att han kunde besikta den idag för imorn får han körförbud annars.


Jag mådde as konstigt hela kvällen! ;o Vet inte vad det var med mig vi har folk över men jag låg bara i sängen och mådde skit men gick över framåt natten i alla fall.


Vi ska göra ett nytt försök med att åka till Fredde ikväll när han slutat jobbet istället :) Men innan dess ska jag vara med Andreas hela dagen, supertrevligt! :)


Imorn blir jag nog kvar i Rinkaby tror jag i alla fall så åker jag hem på fredag igen då jag även också ska vara med Andreas! :)


Men nu måste jag fixa mig och äta lite innan jag ska ta mig ner till Andreas istället :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards