Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

:)

Av Erika Goldkuhl - 22 juli 2010 19:11

Hade en supertrevlig dag igår med Andreas! :) Blev att prata massor och spela tv-spel haha så kommer nog bli minst lika trevligt på fredag också! :)


Vi åkte till Fredde igår kväll i alla fall! :) Så blev massa prat med Bea :) Och så grillat såklart! ;D


Idag så vaknade jag kl 13 hahah fattar inte hur ja lyckades somnade ändå vid 1 igår plus att jag sov lite innan de då jag somnade i pausen till lost. Men vaknade först halv 6 imorse av att ja halv frös lite men märkte då också att jag sovit utan täcke hela natten! Så när täcket väl var på vaknade jag en timme senare av att det blev varmt istället så då åkte det av igen. Var så trött att jag inte ens hörde när Freddes alarm ringde.. men vaknade till när han gick upp på toaletten men somnade igen och vaknade till när han skulle åka för att sen efter min morgon puss somna igen haha!



Sen vaknade jag någon timme senare igen för att sen somna så ja men är pigg nu i alla fall haha! Så när jag vaknade 12:54 så steg jag upp fortare än kvickt! För att också gå och väcka Bea som sen somna igen så väckte henne vid 3 istället och då höll hon sig vaken sen.


Nu ska jag gå ch skölj ur mitt hår också eftersom vi blekt det idag har inte gjorts på 2 månader kom vi fram till haha! Så var på tiden! :)


Men ska duscha nu och vänta på att älsk kommer hem :)


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards