Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Erika Goldkuhl - 24 juli 2010 20:33

  


Riktigt bra låt av Colbie Caillat! :)


Nu ska man strax iväg till markus dit även johanna och adde kommer! Supertrevligt kommer det bli! :D


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 24 juli 2010 17:15

Var på universitetet idag! :) Det var riktigt nice och trevlig började även prata med 2 tjejer i alla fall men vi skulle inte läsa till samma årskurs eller ämne men vi går åtminstonde första året tillsammans i alla fall! Eftersom att det enbart är pedagogik då :) Så om en månad får jag träffa Elvira och Johanna igen 8:15 den 30:e Augusti! :)


Men frågan är ju vem som egentligen blev mest pepp idag på att fortsätta plugga, jag eller mamma och pappa haha! Dem blev helt plötsligt jätte sugna på att börja plugga igen! Så vem vet snart kanske även dem söker dit ;)


Efter universitetet så blev det sushi! Mums! För att sen åka vidare till marieberg där mamma skulle laga sina solasögon och jag behövde en ny mascara men den vattenfasta var slut så mamma skulle åka förbi på onsdag efter jobbet då dem skulle ha fått in nya :) Jag har ju inga lösa pengar, bara presentkort haha! ^^


Och Fredde jobbar fortfarande, han håller på att fixa i en lägenhet just nu så. Ikväll så kanske man ska träffa Adde och Johanna det var prat om det i alla fall! :) Så det ska bli supertrevligt! :)


Ni får mer än gärna kommentera mina inlägg! För ni är lite dåliga på det tycker jag xD ;)


Men ska kolla runt lite mer efter lägenhet nu :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards