Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Hello :)

Av Erika Goldkuhl - 1 augusti 2010 20:21

I torsdags så ville Eve och Estelle till Marieberg så eftersom att pappa inte hade någon lust och istället satt och nördade GTA så drog jag med tjejerna dit och hittade lite kläder! :) Blev en trevlig eftermiddag! :)


I fredags så var jag med mamma, pappa och syster på stan och käkade lite mat på kina muren för att sen åka och handla på maxi då kylskåpet började bli lite tomt! ;o Vi åkte även till Mega för att betala mammas linser och jag fick en synundersökning bokad till nästa fredag, så får vi väl se vad dem säger. För några år sen när jag kollade så låg jag på gränsen till glasögon så vi får väl se vad Dan säger nu hehe. Säger han att jag behöver så tänker jag skaffa linser! ;o Så det så! Åtminstonde så är det, det som jag tänker använda mest och typ glasögon när man inte ska göra något speciellt men vi får se vad han säger först! :) Så ska Eve få träna med Ingrid på att få sina linser! :)


Sen så smsade Chatrine och frågade om jag ville följa med till Marieberg, så jag plockade ur alla plankor ur bilen som är till Farmors staket för att sen åka och plocka upp Chatrine och åka till Marieberg där det blev lite shopping och en allmänt trevlig stund! :) Får ses snart igen gumman! :)


Igår så skjutsade jag Eve till Estelle för att sen komma hem och börja grundmåla farmors staket när de väl torkat några timmar senare så var det bara att vända på dem och måla resten! :) Så nu ska dem bara målas i grönt och vitt istället! :) Men det får göras när det är lite finare väder typ! ;o När pappa och mamma drog ut på restaurang igår med familjen Esplund så köpte jag och fredde istället et grandiosa som vi fixade ihop, mums! :) Även om jag hellre gått på restaurangen! xD


Idag så kom Adde hit när han skjutsat Johanna till jobbet så vi har kollat på film och gjorde ugnspannkaka! Sen så satte pappa igång GTA så då satt dem och nörda det tills Adde skulle åka och hämta Johanna, så han åkte bara för en liten stund sen.Så när Adde skulle åka kom istället Markus hit :) Men Fredde sitter fortfarande och nördar GTA haha ;)


Pappa och mamma drog iväg för en stund sen för att hämta Eve så får väl se när dem kommer hem då dem båda ska jobba imorn! ;)


Men får väl vara social med Markus nu när Fredde är så osocial haha ;)


PussPuss!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards