Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Lite klarare inför framtiden :)

Av Erika Goldkuhl - 16 september 2010 21:00

Hej vet att jag verkligen är superdålig på att skriva i bloggen och ska verkligen försöka att bli bättre! Sitter just nu och lyssnar på den nuvarande favorit låten som jag ska lägga upp strax! :).


Fredagen var riktigt lyckad i alla fall gymmade först med Bea för att sen börja med lite förande hemma hos mig med Bea och Elvira för att sen dra upp till Frimis där det var typ dött! För att sen dra oss till Strömpis istället där det var mycket bättre drag! :) Blev en lyckad kväll även om de va lite segt på slutet då man var näst intill helt nykter iof blev de bara 2 cider för mig innan 10 så inte så konstigt kanske xD Jag och bea kom hem vid 10 i 3 ungefär och var helt döda. Åt lite kräm innan vi somnade gott i sängen! :)


Blev även en kort visit till Marieberg med Bea på lördagen innan jag skjutsade henne till flügger. Vi var ganska trötta kan jag ju säga så vi gjorde bara de vi skulle för att sen åka och släppa av henne.


I helgen så var jag med Johanna på lördagen vilket var supertrevlig och får göras om oftare! :) Sen kom grabbarna vid halv 12 dvs. Fredde, Adde och Eric. Så när dem kom satte dem sig och drack öl, jäger och whiskey haha så jag fick skjutsa Eric till bussen sen för att han skulle hem till sin tjej i Nora. På söndagen blev de Fredde & Erika dag! (: Så då drog vi till Marieberg och kollade grejer till Freddes lägenhet och bara tittade runt lite avslutade med Ikea! :) Supermysig och trevlig dag i alla fall! :) Var egentligen meningen att Fredde skulle åka hem från mig vid 8 men han somnade i min säng och jag somnade till bara en liten stund senare för att sen vakna 20 i 11 igen haha. Så då var vi båda jättetrötta så Fredde älsklingen orkade inte köra hem så istället åt han lite för att sen gå och lägga oss igen och kolla på film somnade vid 3 ungefär men de gjorde inte så mycket eftersom vi sovit 2 -3 timmar på kvällen haha. Så på morgonen åkte jag till skolan och lämnade min söta pojkvän sovandes i sängen. Tycker om dig så otroligt mycket älskling! <3


I måndags var de skola och plugg för att sen åka och gymma lite!


I tisdags så var det meningen att jag skulle vara hos camilla kl.10.00 men kom dit halv 12 ungefär för jag mådde superduper illa satte mig upp i sängen och kände att jag skulle inte komma någonstans för tillfället så blev att ta min tablett och lägga sig igen för att vänta på att den skulle börja verka. Kvart över 10 ringde freddes klocka så då vaknade han till. De jobbiga var att vi somnat sent och sen kunde inte fredde sova så han väckte mig vid halv 7 på morgonen för att sen kunna somna om igen strax efter 8. Jag hade satt min klocka på halv 10 men kom som sagt ingenstans vid 11 kunde jag äntligen få i mig lite frukost i alla fall.


Kom i alla fall iväg till slut! :) Kom fram till ganska mycket och fick klart arbetet igår äntligen! :D Bara redovisning på fredag kvar! :) Var även duktig och gymmade igår svetten rann helt ärligt sagt igår!! ;o Så kände mig riktigt duktig haha trodde dock att jag skulle ha mer träningsvärk idag haha xD


Idag så var det bokföringskurs hos pappa vilket var mycket lärorikt och det har även fått mig att inse vad jag vill göra! Det var idag som jag mindes varför jag tyckt om företagsekonomi och att jag kanske faktiskt valde rätt program på gymnasiet i alla fall! :) Så ska byta till ekonomi programmet antingen till våren eller till hösten ska prata med studievägledaren och se vad hon säger. :) Jag ska byta i alla fall men då är nästa fråga.. civil ekonomi eller vanligt ekonomi program? Lutar åt civil ekonomi men vi får se måste prata med studievägledaren för jag har inte godkänt i matte c vilket krävs ifall jag kan komma in ändå? Hoppas, hoppas, hoppas! :)


Imorn är det redovisningsdags i alla fall och gym time! ;D Känner mig så otroligt duktig just nu haha ;D <3


Btw, ledsen för de långa inlägget(A) <3


Just nu känns allt bara bra helt enkelt! Idag är det lite klarare inför framtiden.. :)



PussPuss! <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards