Alla inlägg den 19 september 2010

Av Erika Goldkuhl - 19 september 2010 17:04

Varit och firat kusinen och gudmor så det var trevligt, trevligt! :) Har även skjutsat farmor så att hon kunde rösta förut. Blev även en tripp till Marieberg med mamma och pappa då jag köpte mig ett par nya stövlar! :) Supersköna även mamma kommer säkert låna dem haha! Dem skulle ha kostat 500kr men fick först 20% rabatt för att jag har nilson group kort och sen också 25 kr rabatt då jag hade det på mitt kort sen förra året. :) Så slutade på 375kr! Supernöjd i alla fall! De var de sista i st:38 och dem var slut i stan ;o Så ville verkligen ha dem! :D


Snart kommer väl freddebus hit snart också för att hjälpa pappa fixa i badrummet! :) Så det blir nog bra antar jag :) Men vet inte om han kommer efter han varit på media markt de får vi väl se antar ja ;P  Han skulle köpa en soda streamer för de är ju alltid bra att ha ;)<3


Älskar dig<3


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 19 september 2010 10:01

Ja idag ska Harald, kusinen firas då han fyllt 15 för några dagar sen men också min gudmor ska firas(hans mamma) :) Så det blir en trevlig dag.


Just nu sitter jag och leker lite men läser även läroplanen för grundskolan. Då vi ska ha ett arbete om detta som ska redovisas på torsdag. Så behöver komma igenom den texten då den inte är den enda texten som ska läsas den här veckan :S


Var tydligen ingen mer pedagogik efter i år som jag trodde utan det börjar tydligen med inriktningen i vår så då blir det engelska! (: Sen så hoppas jag att cultural care svarar på mitt mejl imorn då man inte kunde ringa på helgen.


Hoppas jag kan komma iväg till juni/juli i alla fall för det som är bra är att jag räkna in mina timmar som jag får på praktiken som barn timmar. Så då kan jag nog få ihop de timmar jag behöver från annat håll än familjen som man även behöver.


Kanske dags att äta frukost snart? ;) Är trött kan jag säga i alla fall. xD


Men bara att hoppas! ;D



PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards