Alla inlägg den 25 september 2010

Av Erika Goldkuhl - 25 september 2010 23:38

Har nu ÄNTLIGEN bestämt mig för att åka! :D Så nu är min ansökan som au pair klar ska bara invänta de 2 sista referenserna så kan jag skicka in den sen! :D Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan komma iväg i Januari vore helt underbart att få komma iväg till USA då! :D Är så himla nöjd med mig själv just nu! :D Känns så himla skönt att jag äntligen tagit steget att våga göra det som jag velat så himla länge, sen jag var 13 har jag pratat om det här om att åka som au pair till USA! :D Äntligen har jag tagit steget! :D


Bara hoppas att jag hittar en bra familj så jag kan komma iväg i Januari som jag vill! :) Och att de 2 sista referenserna skriver klart sitt så jag kan skicka in! :D


Något jag är mindre nöjd över är att min dator är dööööd! Så pojkvännen får kolla den sen om han kan fixa :( Min stackars dator säger jag bara :(


MEn nog om det! :D Hade en supertrevlig kväll igår med Adde och Johanna var även bjudna dit idag men Fredde har firma fest så får helt enkelt vänta på att han ringer så ska jag åka och hämta honom :)


Men ska åka och hämta älsklingen nu ;D uppdaterar mer imorgon förhoppningsvis! :D


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards