Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Liten uppdatering sådär.

Av Erika Goldkuhl - 21 november 2010 12:57

Barnvakteriet gick bra igår men blev lite längre än tänkt men men så kan det vara, det var problem att få taxi så fick åka och hämta upp en av föräldrarna istället och släppa av dem hemma för att sen åka och hämta mamma och pappa och skjutsa hem dem innan jag åkte ut till Fredde igen.


Idag behövde tydligen mamma bilen senast halv 6 så får väl helt enkelt se till att bilen står utanför huset då, men det är väl lika bra kanske. Fredde är ändå ledig imorgon och jag börjar 7 imorgon bitti på förskolan så blir bäst så, så blir det inte så sent heller. :) Kan man passa på att försöka lägga sig lite tidigare idag. Och kanske hinna kolla på nya sex and the city filmen som jag köpte för 2 veckor sen tror jag det är men har inte haft tid att se den då den är så lång som den är. Så behöver börja se den ganska tidigt för att det inte ska bli försent helt enkelt. Det som är skönt är att jag slutar tidigt imorgon i alla fall så det blir bra. Bara att hoppas att den mesta snön är borta imorgon när man ska cykla till förskolan så man slipper gå dit, inte för att det tar så mycket längre tid men går lite fortare att cykla.


Kom hit strax efter 12 igår i alla fall och då var det bara att lägga sig och sova nästan. För så fort jag la mig i sängen när jag kom till älsklingen så kände jag hur all trötthet bara sköljde över mig! Så var bara att ta sig upp till toaletten och ta bort smink och borsta tänderna så man kunde sova sen.


Får väl se vad som händer idag, idag var Fredde snäll och väckte en 9 i alla fall och inte 8 som igår. Men gissa vad, man är lika trött ändå! ;o Men får bli en tidig kväll idag istället. :) Bara att hoppas att det inte är lika halt på vägarna, eller lika mycket snö på vägarna som igår! Usch kan säga att shit!vilken skillnad det är på att köra mammas och pappas bil! Då pappas är 4 hjuls driven jämfört med mammas som är 2 hjuls driven. Så var inte allt för glad direkt över att behöva köra mammas sen igen ut till Fredde där på vägarna igår kväll. Inte efter man kört pappas sen i alla fall.


Men ska väl lyssna lite på musik och vänta och se när pojkvännen kommer tillbaka han och markus skulle byta något avgassystem eller någonting sådant. :)


Pusspuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards