Alla inlägg den 6 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 6 december 2010 17:13

Föreläsning imorse, lite halvsegt sådär men ändå bra i alla fall. Jag och Elvira letade lite litteratur idag till vår par- uppsats så vi lånade 2 var som vi ska läsa till på onsdag så att vi kan börja med skrivandet då. Så ikväll skulle vi åka till älsklingen och sova där så får jag sitta och läsa och plugga massa imorgon när han jobbar är väl lika bra antar jag. :) Behöver plugga inför omtentan också plus att man måste läsa inför hemtentan sen också som kommer lite senare. Men tiden går så sjukt fort just nu så är väl snart dags för den, säger bara HJÄLP! Kan ingen sakta ner på tiden lite så man hinner med allt man ska..


Började läsa lite idag i alla fall och tur är väl de. :)


Men ska äta strax tror jag så kommer älsklingen hit efter han slutat. Måste bara säga att jag älskar den nya versionen av "I love the way you lie" älska, älska, älska! :D


Men ska fixa iordning mig nu eftersom man duscha precis! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards