Alla inlägg den 16 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 16 december 2010 14:27

Efter jag skjutsat älsklingen igår till strike så åkte jag förbi JB lite i alla fall på glöggkvällen tänkte bara säga hej ungefär men blev kvar en stund innan jag sen åkte hem. Hämtade Fredde sen igen 20 över 10 och så åkte vi hem till mig för att sen gå till hans lägenhet! :) Så rev ner nästan alla tapeter igår fredde somna i sängen som den förra ägaren lämnade kvar och sov i någon timme ungefär. Medans jag fortsatte riva ner tapeter haha. Vi kom tillbaka hem till mig vid 2 igen men jag hade gärna fortsatt så man fått bort allt! Men är inte så mycket kvar så funderar på att gå dit en kortis sen och ta bort de sista men först blir det att fokusera på pluggandet i alla fall nu när fredde åkte för en stund sen till jobbet.


Måste ta mig upp på stan och söka massa jobb också får nog bli en sådan dag nästa vecka! Måste ha jobb nu säger jag bara! Ju fortare jag får ett jobb desto snabbare jag kan jag flytta in hos Fredde. Men det blir nog bra det här. :)


Men nu är det plugg som gället och ikväll barnvaktande! imorgon blir det lite plugg igen och hjälpa Fredde i lägenheten.


Lördag= Omtenta.... :/


Jag älskar dig Fredde <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards