Alla inlägg den 28 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 28 december 2010 14:40

Hej, har varit lite dåligt med uppdateringen nu under jul och så men nu ska ni uppdateras! :D



Julafton:

Började med julfrukost hos min farbror/gudfar med familj för att sen vid 1 ha jullunch hos mamma och pappa, då det delades ut julklappar innan kalle anka iår! :)Fick mycket fina saker bl.a presentkort på Marieberg då jag behövde nya jeans eftersom mina gått sönder! Dandy skriven av Andreas Carlsson, Minnahs skiva, en våffeltång, Christina Aguileras nya parfym, pengar m.. För att sen åka till Freddes mormor och morfar strax efter 4 då det blev lite mer mat och lite mer julklappar och gröööt! :D *mums* Fick då en tröja, vampire diaries säsong 1, bakbok, pizza bok+ pizza skärare, nagel vårds kit och mer nagel grejer!:D En riktigt bra och mysig jul helt enkelt! :)


Juldagen:

Åkte jag och Fredde ut till Elgiganten vid 8 på morgonen eftersom att dem sålde ut diskmaskin, inbyggnadsugn och spishäll från Electrolux billigare så det var precis dessa grejer som blev köpta till lägenheten. Vi letade även efter en inbyggnads micro men gav upp efter en stund. 


Blev lite jul lunch fast med grillat denna gång! Då det skulle firas lite mer jul med min morbror med familj. Fick då en tjocktröja :) Sedan åkte vi strax efter 3 ut till Kumla för att fira jul med Freddes pappa. :) Blev mer julmat , så det är tur att alla julbord är olika :D Blev lite tv tittande, prat och film! :D Fick då alice i underlandet :D + the nightmare before christmas. ;D Kom hem igen runt 1 då pappa och fredde fick för sig att spela lite GT. Själv var man trött och gick och la sig efter en stund. :)


Annandagen:

Firade pappa då han fyllde 41 :) Så kom lite släkt vid 2 för att äta mat och ha trevligt! :) Blev även en tur till marieberg för att kolla efter inbyggnads micro men den som var intressant var inte prissänkt så det var inte så viktigt då just för tillfället. Pappa och Fredde satt och spelade lite GT även denna kväll men på slutet var det Fredde som spela själv till halv 3 jag gav upp vid 2 och gick och la mig istället. Men han hade sällskap av Eve i alla fall.


Igår:

Blev en sväng till marieberg för mellandags rean men hittade inte direkt något och eftersom vi åkt dit på eftermiddagen var det fullt med folk så köpte bara en borste och en ögonskugga men köptes även 2 tröjor precis innan vi skulle åka hem.


Blev även en tur till lägenheten på kvällen och slipades golv.


Idag:

Blev det också en tur till Marieberg men idag var vi smarta och åkte dit tills dem öppnade, så köptes 3 par jeans, en tjocktröja, 2 par strumbyxor och en sjal! :) Är riktigt nöjd! :) Så nu ska jag nog ha jeans så jag klarar mig ett tag framöver! :) Köptes även jeans tråd så jag kan laga Freddes jeans och prova att laga mina egna som sprack för ca. 2 veckor sen. ;o


Blir en tur till lägenheten idag också var det tänkt för att fixa lite mer då Fredde slutar tidigt också så han kommer nog snart och säger att jag måste skynda mig ;)



   

Jag och min syster på julafton! :)



Ha en fortsatt bra dag!

PussPuss! <3


Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards