Alla inlägg den 31 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 31 december 2010 11:28

Ja och så var det då nyårsafton! Det är sjukt vad tiden bara flygit iväg det här året! De senaste dagarna har jag och älsklingen mest varit i lägenheten och fixat men igår så åkte vi hem till honom för att han skulle hjälpa sin mamma fixa i köket! Blir superfint! :D Och det bästa är att Fredde ska ha samma luckor och sånt också i lägenheten! :D Hihi, fin fint! ;)


Igår var jag med Bea på Marieberg då vi letade efter en tröja som hon ville ha och när vi väl hittade en eftersom att det var slut överallt så var den självklart tvungen att vara trasig! :S Så blev ingen tröja men köptes lite mat i alla fall! :) Och så blev det en tur till Maxi då dem sålde godis för 36kr/kg så köpte på mig 2kg tills idag så man har lite godis ikväll! :D


Ikväll ska vi först till Freddes pappa lite och äta gott! Sen så far vi vidare med Adde och Johanna till Robin och Teres för lite nyårs party! It will be awesome! :D


Nu är man ny duschad sen en stund så bara sminkning, fixande av hår och ta på sig de rätta kläderna kvar! ;D Men de får bli lite senare då det närmar sig lite mer till att åka till Kumla. Men håret får fixas så fort håret är torrt! :) Om inte Fredde stängt av strömmen då dvs! ;o Men annars får de bli efter han satt på strömmen igen. :)


Känner på mig att det kommer bli en asbra kväll i alla fall! :)

Lägger in en nyårslåt här!







Gott Nytt År på er! :D

PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards