Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Nyår!

Av Erika Goldkuhl - 2 januari 2011 14:47

Hade ett superbra nyårsfirande!


Vi åkte först förbi hemma hos mig för att hämta en annan BH och freddes jeans då han inte ville ha några andra. Och den BH jag hade såg inge bra ut under klänningen hehe.. men sen åkte vi vidare till Kumla för att hämta upp Adde och Johanna för att sen åka till Freddes pappa och Rebecca.

Började med god mat hos Bengt och Rebecca fick verkligen tvinga sig själv att inte ta mer eftersom de var så gott då man visste att om man gjorde det så skulle man bara bli övermätt och må dåligt resten av kvällen pga. magknip typ! Men *mums mums* var det med massa svamp!! :D:D 

Var tänkt att jag skulle köra oss tillbaka till Adde och Johanna men Johanna hade inte fått med sina cider så hon fick köra oss tillbaka så passade jag på att börja på mina cider redan hos freddes pappa. Så väl tillbaka hos Adde och Johanna då klockan var strax efter 10 så lämnade vi lite grejer och Johanna hämtade sina cider för att sen gå vidare till Theres och Robin där vi skulle spendera tiden vid tolv slaget. Men vi tänkte då inte gå ut till torget som många andra tänkt först eftersom det regnade utanför och det var inte små droppar! Men det slutade med att alla stannade kvar i alla fall. Och jag fick min tolv slaget puss! :) Hoppas ni också fick de! ;D

Vi gick hem tidigt runt halv 1 till Adde och Johanna igen där vi pratade och kollade tv. Adde däckade ganska snabbt i soffan medans vi andra satt och pratade till halv 3- 3 ungefär innan vi gick och la oss men jag och Johanna kunde inte sova hehe så vi pratade massa och fredde somnade efter en stund medans jag och Johanna kollade på "Salt" riktigt bra film måste jag säga! :) Fick väcka johanna några ggr men sen höll hon sig vaken haha ;) Sen efter filmen var slut kunde vi fortfarande inte sova så vi pratade en stund till och somnade nog inte förräns framåt  5- halv 6 men ändå var det vi som var piggast när alla var vakna runt 10 tiden.

Då blev det lite frukost för att sen kolla film och beställa pizza! :D Mums! :D Vi kollade 3 filmer totalt och alla sov någon gång under filmernas gång haha. Men runt halv 8 så åkte jag och Fredde till hans pappa för att hämta hans mjukis byxor som han glömde där. Så blev filmtittande även där på Prince of Persia som dem precis börjat kolla på när vi kom dit så när filmen var slut så åkte vi hemåt.


Men ett riktigt bra nyår var det! Och hade en riktigt trevlig kväll/dag med Adde och Johanna och det får helt klart göras om snart igen! :) <3

Men är supernöjd med nyårsfirandet! Kunde nog inte ha blivit så mycket bättre! :D


 

Johanna och jag på nyår! :)<3


PussPuss<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards