Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Erika Goldkuhl - 12 januari 2011 14:24

Ja då fick man tillgång till hemtentan imorse kl.8.00 och när man kollar igenom den ser man att en uppgift kan inte jag göra fullt ut om jag inte kan lösa det på annat sätt då det är en bok jag saknar... :/


Men men just nu fixar jag lite lunch till mig och älsklingen då han slutar 20 över 2 :) blir lite kyckling filé och potatisklyftor med bearneisesås. :) gott gott! :)


Sen blir de väl att sätta sig med det där igen kanske antar jag.. suck... har ingen som helst lust men får tänka så här efter den här hemtentan är inlämnad på fredag 14.00 så har jag inget mer plugg med universitetet :D men då är jag istället arbetslös så vet inte riktigt vad som är bäst? men men jobb söker jag för fullt i alla fall och hoppas på att få napp någonstans inom sinom tid. :)


Har inte blivit mycket uppdaterande nu senaste veckan men hade en annan uppgift då som redovisades i måndags :) Så det här är det sista för mig sen är jag klar med den här kursen! :) Så det har bara varit pluggande för hela slanten den senaste tiden som gått men nästa vecka är jag fri från detta! :) Nästa gång jag sätter mig i skolbänken får bli om några år tidigast då jag inte är så skoltrött! ;o


Men ska se till maten lite grann så kommer nog älsklingen strax så man får äta lite lunch. :) Mums mums mums! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards