Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Erika Goldkuhl - 16 januari 2011 17:52

Varit myckert med hemtentan de senaste dagarna, i tosdags satt jag uppe till 4 på morgonen innan jag väl gav upp och gick och la mig, vilket min pojkvän tyckte var skönt också då han suttit uppe och varit vaken och väntat på att jag skulle bli klar för "dagen". Vaknade igen vid 10 så var bara att kliva upp och läsa igenom allt jag skrivit, vilket var tur då jag var ganska trött när jag skrev de sista hade glömt vissa ord lite här och var hehe.


Så när mamma kom hem följde fredde med till skolan för att lämna in min tenta sen åkte vi till lägenheten så fredde kunde lägga lite mer golvspackel. Sedan började även skridskoskolan denna dag, fredde följde med även dit då det var meningen att vi skulle kolla klinker men blev inte så utan vi åkte till bauhaus på lördagen istället när fredde slutat jobbet vid 2. Så det köptes klinker, en kakelskärare och lite annat men det här blir bra! :)


Idag fick jag och Fredde åka till Bygg Max för att köpa lite mer primer för att fredde skulle prima golvet en gång till innan pappa och han ska börja klinkra i lägenheten. Så blir nog att börja med klinkrandet imorgon. Och på allt så börjar jag bli förskyld och tappar väl snart rösten om det fortsätter så här haha men men jag som hade bestämt mig för att börja träna den här veckan men ska nog ta mig ett core pass på tisdag i alla fall! Blir förskylningen värre tills dess får jag väl avboka helt enkelt. Men har tänkt mig lite gym innan core passet börjar så får se hur min planering ser ut på tisdag då mycket kan ändras till dess! :) Om någon vill hänga på ett core pass är det bara att säga till! :)


Och IDAG börjar äntligen Solsidan igen!!! :D :D så bara att bänka sig i tv soffan! :D


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards