Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Erika Goldkuhl - 20 januari 2011 17:11

Igår var även pappa hemma så blev tv spelande och lite fotbad sköönt :)  Följde även med älsklingen till hans farbror för att hämta bänkskivor riktigt fina var dem :) Sen blev det lite tv spelande och fredde tog sig lite mat. Sen var det sovdags! :)


 Idag har hela familjen varit hemma så då passade jag på att låna bilen för att ta mig till arbetsförmedlingen så jag kunde skriva in mig igen nu när jag inte längre är en studerande. Så nu vill jag bara ha ett jobb! Så jag kan flytta hemifrån och skaffa mig en egen bil. Vill ha ett jobb så jag kan flytta ihop med pojkvännen. Har sökt en massa jobb så jag hoppas verkligen att något ska ge resultat snart då många ställen verkade hoppfulla ändå. Fick även "äran" att handla idag då dem andra var sjuka och det behövdes göras. Egentligen skulle jag ha handlat åt farmor också men hon svarade inte så hon är troligen och väver så pappa skulle handla åt henne imorgon. Kan inte fatta att det är fredag imorgon! Redan liksom?? Men så imorgon är det med andra ord skridskoskola igen vilket är de enda som jag har på schemat just nu när jag varken har jobb eller pluggar.


Måste komma ihåg att lägga på brevet till universitetet imorgon också som säger att jag avbryter lärareprogrammet vilket jag trodde var gjort men så var inte fallet.


Men nu är det bara att fortsätta söka mer jobb för min del och hoppas att något ger resultat så jag snart kan vara på banan igen med en inkomst.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards