Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Erika Goldkuhl - 23 januari 2011 11:32

Igår städade jag rummet så nu är de så fint så fint! :) Följde med pappa en sväng till Biltema för pappa behövde en ny stängare till takboxen. Då han fått den i huvudet nu några ggr hehe. Sen kollade vi lite bilar på blocket och såg en som var intressant så vi tog en roadtrip till Finnspång och provkörde och kollade en bil. Bilen var riktigt fin och bra men lite dyr så blev inget köp men det blev en trevlig biltur i alla fall med pappsen! :) Sen plockade vi upp ett stycke syster som varit hos en kompis hela dagen. Sen blev det lite mat och en lugn kväll för en gångs skull.


Idag var de tänkt att fredde och jag skulle gå till lägenheten tidigt men så blev inte fallet då han inte var så pigg imorse så han och pappa gick iväg runt 10 istället. Då det var lite tvättning av plattor och läggande av de sista plattorna. :) Sen ska de fogas imorgon. :) Åkte til farmor förut  meningen var att jag och eve skulle gått dit men hennes kompis ringde och ville att hon skulle med och bada och dem var redan på väg till haga badet. Så vi tog bilen istället och hämtade upp brevet hos farmor och sen släppte jag av min lillasyster vid hagabadet så fick hon lägga på brevet samtidigt.


Nu sitter jag med min hostande mamma som i alla fall fått en jourtid idag 15.00 som tur är. Man försöker att inte unvika henne just nu men man vill inte sitta i samma rum haha då hon hostar HELA tiden! ;o Och det är riktiga rejäla dessutom så inge kul att lyssna på efter en stund. Så får hoppas dem hittar något fel så hon kan få medecin åtminstonde så de lugnar sig lite i alla fall! ;o


Vet inte vad mer man ska göra idag men ska väl dammsuga klart huset som jag inte gjorde igår då pappa och jag åkte iväg. :)


Ha en bra dag! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards