Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

firande.

Av Erika Goldkuhl - 26 februari 2011 08:24

Ja igår kväll var jag och firade Chatrine som fyllde 20, var supertrevligt och jag som hade sagt att de inte skulle bli så sent då jag skulle åka till fredde och jag skulle inte med på krogen jag blev kvar till strax efter 11 och skjutsade de andra till krogen för att sen nästan följa med in på krogen själv också hehe. Inte ofta det blir som man tror men åkte hem till mamma och pappa och sov istället. :) Då klockan blivit ganska mycket och fredde ändå skulle jobba idag och jag ska iväg och träna vid 11.


Vaknade vid 7 först och tyckte det var lite tidigt så somnade om till 8 sen tyckte jag att det var lika bra att gå upp så något sorts inflytande antar jag att fredde har på mig haha. Bara hoppas på att Bea svarar på mitt sms sen ang att åka till m-berg. Åker väl ut dit och hämtar henne om inte annat. ;)


Men var supertrevlig kväll igår i alla fall och får absolut göras om. :) Imorgon ska farmor firas! Får se om fredde följer med eller inte jag ska dit i vilket fall. söta rara farmor! :) På fredag ska jag och Bea på modell för en dag då de kommer till Örebro nu ska bli riktigt trevligt! :D  Så kör morgon passet på jobbet då istället. :)


idag ska jag träffa min älskling i alla fall. :) Men han skulle fixa lite i lägenheten och så först så vet inte ifall jag kanske åker till kumla och umgås med johanna då de inte kan lämna hunden ensam då adde och fredde snackat om att vara i örebro. Men får se hur de blir vill till m-berg med Bea i alla fall så får ringa sen om hon inte svarar när klockan är lite mer hehe. Har tråkigt, ingen annan än jag som är vaken. (A) Inte ens fredde verkar vara vaken för han har inte heller svarat på mitt sms. Ska nog äta frukost snart sen blir de ki box pass vid 11-12 yeeey! :D Roligaste passet! ;D Det jag sett fram emot mest den här veckan helt klart! :)


Men ska nog kolla om jag kan få tag på vampire diaries avsnitten som jag missat! :) Sen är de frukost time!


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards