Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Erika Goldkuhl - 14 mars 2011 11:40

så otroligt fin låt!! :)


Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss,
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

No, no, no, no

Black, black, black and blue beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash 

You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same

If my body was on fire, ooh

You’ d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby...
But darling I’ll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no <3






Av Erika Goldkuhl - 14 mars 2011 11:24

Jobba nu om en stund då ska hämta upp claes vid 1 för att sen åka till karlskoga och jobba till 20:15 så får man se vad de händer för skoj ikväll. Se film och sova typ? Eller ja äta lite också. Hatar att jag inte hinner gå på kvällspassen när jag jobbar kväll. Skulle hellre jobba dag jämnt! Den här veckan kommer jag inte ens kunna träna på helgen då jag har en 8 dagars vecka den här veckan. Men tänk så mycket jag kan träna nästa vecka istället? ;)


Åhh kan inte snön bara försvinna så man kan få springa uppe i spåret igen! Saknar den underbara känslan man får när man springer och har sprungit klart sin runda och är helt slut men ändå känner att man bara vill fortsätta springa. Eller känslan när man vet att man snart har tagit sig runt hela rundan, den adrenaline kicken man får då är helt underbar! Hoppas bara att jag kan komma över den jobbiga tröskeln i sommar så man kan börja känna så igen. För det tar ju ca  2 veckor innan man känner att man verkligen behöver springa. Som 2009 fick jag inte springa en dag så var hela min dag förstörd vill ha tillbaka den känslan!


Får väl se om man träffar älsklingen idag eller om de blir senare i veckan.

Dagen med Josie igår var i alla fall supertrevlig!!! :D Blev en tur till Marieberg för att sen åka hem till mig. Har nu köpt mig en fiiiin plånbok! :D Och en superfin väska ;D Love, Love,Love! :D

Var även duktig och gjorde en blåbärspaj igår mums mums! :D


Men nu ska jag duscha så jag inte behöver stressa sen. Har varit duktig och ätit frukost idag i alla fall! ;) Ska nog ta mig förbi lägenheten och titta också tror jag innan jag åker sen.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards