Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

fredag, lördag, söndag

Av Erika Goldkuhl - 20 mars 2011 20:47

I fredags fick vi sluta tidigare eftersom de ringde så dåligt. ;) Inte helt fel kan jag ju säga. Var riktigt skönt måste jag säga.


Igår så jobbade jag för att sen åka hem och baka muffinsar, blev både blåbärs muffins och äppel muffins gott gott! Sen åkte jag och plockade upp Peter & Marika då de skulle hem till oss och äta mat och ha de trevligt. Strax innan 8 åkte jag hem till älsklingen och hade det mys.Var riktigt mysigt att få träffa honom och att få sova tillsammans. Blev mycket prat som vanligt. Fast blev lite mer prat än vanligt, vi brukar prata mycket när vi ändå sågs dagen innan så då kan ni ju gissa hur mycket vi pratade nu så inte så konstigt då kanske att vi somnade först vid 11 då vi la oss 20 över 9 ungefär. Hihi men vi har mycket att prata om helt enkelt (A) :)


Idag så blev de jobb igen hade hellre legat kvar i sängen brevid min älskling men men blev att ta sig iväg till jobbet, plockade upp claes och sen vidare till Karlskoga. Jobbade till 15 sen var de tillbaka till Örebro pratade massor med Rebecca på vägen hem vilket var supertrevligt. Pratades ganska flitigt i baksätet också höhö. Släppte i alla fall av Rebecca vid resecentrum, sen Claes hos sig och sen kom jag på att just ja jag skulle ju till Apoteket och hämta ut p-piller och mina salvor. Var meningen att jag skulle hämta ut mina mag tabletter men de receptet var tydligen slut så måste skicka efter nytt.


Nu ikväll har man kollat på solsidan så braa! Hatar att de var sista programmet! Måste bli en säsong till!! jaja har köpt säsong 1 nu i alla fall då det var special pris på cdon! :) 56% rabatt just nu. Så passa på!! :) Bara 99kr!


Imorgon blir de jobb igen. Och sen kommer den efterlängtade ledigheten tisdag, onsdag. Sen är de jobb torsdag, fredag för att sen ha helgen ledig igen. Blir skönt med en kort vecka efter en 8 dagars vecka. :)


Får bli en tidig kväll idag då jag börjar tidigt imorgon. :) Så blir nog inte uppe så mycket längre.  Då man ska orka duscha i morgon bitti.  Ska ju även plocka upp claes 06:50 för att sen plocka upp Emilia 07.00 för att sen åka till jobbet. :)


Tycker om min pojkvän otroligt mycket. :) <3


PussPuss!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards