Alla inlägg den 3 april 2011

Av Erika Goldkuhl - 3 april 2011 20:06

Har gått en stund nu sen jag skrev sist men har varit fullt upp så att säga. Varit firanden av vänner, krogen och lite annat men mest jobb och träning.


Förra helgen sov sofie över hos mig efter vi firat matildha vilket var supertrevligt. :) Sen träffade jag älsklingen resten av helgen vilket var mys :)


Nu i veckan har de varit träning och jobb som stått på schemat. I fredags var man på krogen med Anna & Bea vilket var riktigt skoj! :) Igår så hämtade jag upp älsklingen efter jobbet och åkte till Kumla för att fira Adde som fyllde nu i veckan. Skulle vara där en stund men slutade med att vi åkte därifrån halv 2 inatt men hade det riktigt trevligt och får snart göras om igen helt klart. Men blir väl så när man inte har setts på länge. :) Jag och johanna gick på 2 promenader med Kelly en till maxi och en till statoil när adde och fredde fått för sig att göra en grill olja. och fixa kött.


Och då hade ju affärerna stängt så jag och Johanna tog en promenix till Statoil för att köpa soja och mer dricka. Var riktigt skönt ute faktiskt även fast klockan var närmare 11. Och det var riktigt skoj att få umgås med Johanna igen! Har saknat dig! :) <3


Idag åkte fredde och jag in och hämtade hans bil och lite grejer som stod hemma hos mig.Och sov ganska länge men sen kom vi inte hem förräns efter 2. Och somnade inte förräns efter 3. Vaknade ett antal ggr innan jag väl gick upp men var inte pigg de ggrna.


Imorn är det jobb time igen. Och denna vecka blir de även lite mer träning mumsmums! ;D <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards