Alla inlägg den 4 april 2011

Av Erika Goldkuhl - 4 april 2011 22:03

Jobb, jobb, jobb. Ja hinner man med så mycket mer egentligen? Antar att man får göra sig tid för annat och jag har då valt att lägga den på träning! :) Imorgon blir de ett spinning pass med pappsen :) Syster skulle ha följt med men hon valde att träna ett extra ispass istället. Ska även bytas till sommardäck nu i veckan! :)


Måste bara få dela med mig av min konversation med min syster tidigare ikväll.

konversation mellan mig och syster.

Eve: Mamma, pappa.. syster skrattar som en häxa! ;o
Jag: Haha, men du är ett troll.
Eve: Jag är hellre ett troll än en häxa.
Jag: Jag är hellre en häxa jag kan ju i alla fall trolla mig snygg ;)

Mohahah ;) ♥

vi är så snälla mot varandra visst märks de ;)


Nu ska jag duscha för de kommer jag nog inte orka med imorgon.. eller så kanske jag tar de imorn ändå..Hm vi får se :) Ska sova om inte annat för imorgon börjar jag tidigt igen.


PussPuss! <3


Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards