Alla inlägg den 5 april 2011

Av Erika Goldkuhl - 5 april 2011 21:45

Fastnat lite för den här låten som de spelar på spinning passen, bra text också. :)


We can fight our desires
But when we start making fires
We get ever so hot
Whether we like it or not
They say we can love who we trust
But what is love without lust?
Two hearts with accurate devotions
And what are feelings without emotions?


I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand
(x2)


I hang my hopes out on the line
Will they be ready for you in time
If you leave them out too long
They'll be withered by the sun
Full stops and exclamation marks
My words stumble before I start
How far can you send emotions?
Can this bridge cross the ocean?


I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand
(x2)


Let's go to war
To make peace
Let's be cold
To create heat
I hope in darkness
We can see
And you're not blinded by the light from me


I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand






Riktigt bra ;)


I Love you.


PussPuss!

Av Erika Goldkuhl - 5 april 2011 21:40

Ja det var riktigt härligt att få träna och ki box pass för torsdag är redan bokat denna gång med min lillasyster! :) Ska bli skoj, hoppas även hon ska fastna för de!


Träna, träna, träna åh det är så underbart!! :D Hoppas på finare väder imorgon så man kan dra ut på springrunda efter jobbet. :)


Imorgon ska även fötterna sättas i ett fotbad behövs! Så de blir fina och fräscha igen.


Ska lyssna på lite musik nu innan det är sovtime senare. :)


Kanske även får en nattgäst imorgon, då min syster då hon älskar min säng men vi får se har inte lovat något, höhö. Tur för henne att hon ska få ta över den här sen då, då behöver hon inte sukta efter att få sova i min säng haha för då är den hennes. :)


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 5 april 2011 15:05

Hade lite problem med att somna igår men efter ett tag gick det i alla fall. Men var inte pigg imorse då kan jag säga tur var väl de att man skulle duscha så man vaknade någorlunda till liv. Ikväll måste de bli tidigare men ikväll är de spinning som står på schemat med pappa. :) Blir skoj skoj!


Men för tillfället känns de bara jättejobbigt då jag är superseg. Funderar på att sova 20 min för bli lite piggare men får se hur de blir med den saken. Skulle vilja prova att köra ett step pass. :) Ska försöka få ihop lite pass inför imorgon och torsdag också gärna något på lördag :)


Var riktigt skönt att sluta tidigt idag i alla fall då det knappt ringer alls på jobbet just nu.


PussPuss!<3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards