Alla inlägg den 15 april 2011

Av Erika Goldkuhl - 15 april 2011 11:03

Har inte blivit så mycket bloggande den här veckan. Men har inte orkat har hel enkelt inte haft tid för de och tänkt att jag ska göra de nästa dag men har då inte orkat.


Har i alla fall varit duktig och kokat ägg till frukost hela veckan mums mums! :) Och magen mår mycket bättre av det. Ringde vårdcentralen idag men de hade ingen telefontid till mig så får ringa nästa vecka igen. Så jag får komma dit och göra ett blodprov för att se vad jag ska undvika så jag slipper blåsa upp som en ballong. och ha ont i magen, må illa så jag inte ens kan vara kvar på jobbet.


Veckan har bestått av jobb den här veckan och igår så var jag och Claes till Brl innan jobbet så nu är en ny bil stereo inköpt! :D Supernöjd med mitt köp. Älsklingen sa att han skulle hjälpa mig koppla in den. Och den kan inte vara sämre än den jag har nu iaf. Hehe men de blir bra.



 



min fina stereo! :) 


Men nu ska jag åka och plocka upp Claes för att åka till jobbet! :)

Ikväll blir det att träffa älsklingen och imorgon ska Nattis firas! ;D


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards