Alla inlägg den 20 april 2011

Av Erika Goldkuhl - 20 april 2011 16:00

Hej och förlåt för att det inte blivit något bloggande sen i fredags. Tanken var att jag skulle skriva i måndags och även i helgen men kom ingen tid till det.


I lördags firade vi Nattis vilket var supertrevligt! :) Innan det var Bea & jag lite ute i trädgården vilket var superskönt nu när det är varmt och allt!


I söndags gick vi upp tidigt som vanligt jag och Fredde och köpte lite grejer till bilen som behövdes för att kunna koppla in min nya stereo utan att behöva ha sönder några kablar. Kollade även ute möbler till balkongen men de blir först när balkongen är inglasad. Fredde hjälpte mig att koppla in stereon åt mig och fixade alla inställningar så de lät bra i bilen! Min pojkvän är helt enkelt bäst och jag älskar honom! Kan inte tänka mig ett liv utan honom, han betyder helt enkelt mest för mig. Hade en riktig mysig helg med älsklingen i alla fall.


I måndags var de jobb igen, men då de inte ringt så mycket nu i veckan så har jag fått gå hem tidigare hela veckan. Och i måndags blev de att köra ett jympa pass med syster.


Igår drog jag med mig Eve & Estelle på lite spinning. Började även fundera på att åka med till Falkenberg i alla fall nu i helgen då min chef frågade om jag ville vara ledig på måndag vilket jag inte var sen att tacka ja till! Så ringde mina fina vän Alexandra/Sanna i Falkenberg och fråga om hade tid för mig i helgen. Vilket hon hade.


Så idag kollade jag med jobbet om jag kunde få jobba lite annorlunda imorn då mamma och pappa vill komma iväg tidigt. Så fixade så jag kunde börja jobba 06:45 imorn känns lite jobbigt men vad gör man inte för att få träffa sin barndomsvän som man inte träffat sen den 27:e Augusti! ;o Så då får jag troligen sluta lite tidigare imorgon också förhoppningsvis om de inte ringer så mycket det vill säga.


Låg ute och solade tidigare i alla fall vilket var superskönt! :) Har även varit på ett ki box pass nu på kvällen med syster! :) Imorgon bär de iväg till min saknade vän! :D


Älskar dig Fredde <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards