Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Erika Goldkuhl - 8 maj 2011 13:05

Blev inget inlägg igår då det var fullt upp!


I fredags efter jobbet så åkte jag hem och åt och plockade ihop lite grejer för att sova hos älsklingen. Så tog mig iväg till lägenheten och hjälpte honom sätta ihop lådor och så till köket. Sen åkte vi hem till hans mamma och jag satte ihop ännu en låda innan det var dags att sova. Det var riktigt skönt kan jag säga speciellt då jag sovit 5 timmar den natten eftersom vi gick upp vid 6 och sjöng för mamma på hennes dag.


Igår så åkte jag in till stan och plockade upp CC för att träffas lite innan jag och mamma skulle klippa oss halv 2. Fredde drog iväg till Kumla vid 11 för att stå på mässa. Efter klippningen så åkte mamma och jag och plockade upp mormor då släkten skulle fira mamma igår. Fredde kom även förbi en stund innan vi åkte till lägenheten och trixa lite. Vid 8 kom vi hem till hans mamma igen och åt lite grillat mums! :) Började med att jag smakade lite öl igår av fredde och kom fram till att det inte var äckligt. Sen slutade allt med att först tog jag lite mindre än halva burken av en öl och sen blev de en till som vi delade på.


Jag börjar bli knäpp helt enkelt! Öl är något jag aldrig trodde jag skulle dricka men ja, jäger visade sig ju också inte vara så äckligt. Börjar väl bli vuxen haha. Men den lite mörkare ölen var godast! :) Så nu börjar fredde bli lite orolig hur han ska få ha den ifred. Men men han får väl se de som så att vill han ha kan ha ta av mig och jag från honom. Sen kollade vi lite bilder och tv innan vi somna. Mysig kväll i alla fall! :D


Idag så ska fredde montera upp gipsskivor och lite så i taket hos sin mamma och sputmåla skafferiet, sen blir de nog en vända till lägenheten för att fixa lite också! :)


Hoppas ni får en trevlig dag! :)

 

PussPuss!

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards