Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Erika Goldkuhl - 18 maj 2011 22:26

Hej, är medveten om att jag inte skrivit på ett tag, och hoppas ni förlåter mig för de. Men har inte haft någon skrivlust och inte haft orken till det. Har jobbat och sovit mest. Träffade Fredde i helgen och helgen innan de i alla fall. Så det var mysigt. Speciellt förra helgen, du ska veta älskling hur glad jag blir när jag hör dig yttra sådana ord. Jag älskar dig älskling! <3 Även om du inte yttrar vad du känner ofta så blir jag så glad och så varm inombords när du väl gör det istället. Är väl så att man uppskattar de lite mer då när man inte får höra de varje dag.


Nu i helgen fick jag åka hem i söndags då mamma skulle ha min bil på måndagen eftersom att hennes skulle lämnas in för att få drag monterat. Riktigt bra blev det i alla fall. Pappa kom då även och hämtade mig när jag slutade jobbet eftersom att det regnade och för att prova draget. ;) Pappa var även snäll och köpte mcd till mig då jag var hungrig. (A) Har världens bästa pappa! :D


Träffade saknade vännen Josie i måndags kväll efter jobbet också efter jag ätit så drog till Maxi och köpte 2 bullar och lite påskmust, mums var det! Och riktigt trevligt att ses igen. Kom hem ca. halv 2 och somnade först halv 3. För att sen väckas av sms av pojkvännen vid 7 nån gång haha men somnade om igen sen och vaknade vid 9 och var pigg istället. Så då kändes de lite bättre.


Veckorna går så himla fort, snart är även denna vecka över igen. Blir att träffa älskling i helgen, längtar! (: Åkte förbi lägenheten idag efter jobbet men Fredde hade redan åkt hem då bilen inte stod där så åkte hem och var lite social med mamma och pappa innan de skulle sova.


Fick min semester v.28 också så då drar jag till Falkenberg till min Sanna! :D Förhoppningsvis jobbar hon inte hela tiden men då finns ju alltid Oscar och Jonas att umgås lite med haha blir en bra vecka vilket som i alla fall! :D Och då ska det tas bilder Sanna! :D<3


Men men ska väl lägga mig strax antar ja, vill gärna hinna med en springrunda imorn innan jobbet men får se hur de blir me de . :) <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards