Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Erika Goldkuhl - 19 maj 2011 22:09

Idag blev det jobb, 13-21 gick mycket bättre idag speciellt efter utbildningen också som vi väntat på så idag kändes de bättre. Trivs verkligen på jobbet med arbetskamraterna. Ni gör min dag! ;D Alla är snälla och trevliga och blir glada för de andras skull är en riktigt bra anda i gruppen så att säga. Trivs mycket bättre än på gamla jobbet då de är  bättre sammanhållning i gruppen på det nya och man har kul tillsammans på jobbet.


Utbildningen behövdes verkligen för nu känns de mycket bättre kan jag säga. Igår var ingen bra dag på jobbet men tog igen de ganska bra idag! :)Vet ju att jag kan så bara att köra på!


Imorn SKA det också gå bra så de så! Vägrar något annat! Bara bra resultat vill jag se från mig själv och inget annat då jag vet att jag kan.


Har börjat få ont igen i bröstkorgen vid revbenen.. :/ Hoppas på att det går över snart mår lite skumt just nu så ska nog lägga mig och sova tror ja.. :/ Hoppas på att det är över imorgon i alla fall.


Missade Fredde precis i lägenheten men men träffas förhoppningsvis imorgon.:) <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards