Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Erika Goldkuhl - 24 maj 2011 23:35

23 månader med älsklingen idag. Kan inte förstå att det faktiskt gått så långt tid redan. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Du betyder mest för mig älskling.<3


Erika ♥ Fredde


How long will I be waiting,
To be with you again
Gonna tell you that I love you,
In the best way that I can.
I can't take a day without you here,
You're the light that makes my darkness disappear.


When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.<3



PussPuss!<3

Av Erika Goldkuhl - 24 maj 2011 08:57

Hej, blev inget inlägg under helgen. Blev ingen dator tid alls faktiskt. :)  Var i lägenheten med älsklingen hela helgen och fixat fint blir det! I lördags efter att Fredde jobbat så drog vi till lägenheten i alla fall. Börjar verkligen likna en lägenhet nu! :) Inte allt för mycket kvar heller. Tur att man har en händig pojkvän ;)


I söndags fick Fredde för sig att vi skulle upp strax efter 6 jag som är jätte trött frågar ett antal ggr vad klockan är och när jag väl tittar är den 6:38 och då har Fredde pratat med mig ett tag jag, sa godnatt och vände mig om igen haha. Så kvart i 10 vaknar jag igen och är pigg men Fredde är trött istället haha men men. Var i lägenheten i alla fall och sen åkte vi till Kumla för att hjälpa hans pappa med att vika ihop presseningar. Var jobbigt nog när vi var fyra hade behövts 2 till nästan men men de gick bra i alla fall. Sen drog vi till johanna och hälsade på lite. Trevligt, trevligt! :) Adde var i stan hos Emil så han var inte hemma men Johanna hade tid för oss i alla fall. ;)



Igår åkte vi också förbi lägenheten eftersom vi båda började jobba sent. Blev lite stressigt sen till när jag skulle till jobbet men hann i alla fall. Åkte förbi där även efter jobbet men mötte Fredde med bilen då han precis skulle åka därifrån då han inte kunde göra så mycket mer då för kvällen. Men pratade lite i alla fall innan vi åkte åt varsitt håll. :) Tycker om dig så otroligt mycket älskling! <3


Idag är en sån där seg dag då man vaknar och ligger superskönt i sängen och verkligen inte vill gå upp. Vädret hjälper inte till direkt så att säga. Blir inte direkt mer pepp av det att gå upp hehe. Hade tänkt springa idag men mår inte heöt perfekt idag så får ta de imorn istället. Idag känner jag mer för att ligga kvar i sängen hela dagen men tänker inte vara sjuk från jobbet vägrar! Så får ta mig upp och göra det bästa utav dagen. När jag ska stanna hemma sjuk ska jag inte kunna ta mig upp ur sängen och vara as sjuk! Nu är inte så fallet mår inte helt bra men inte heller jätte dåligt så då får man ta sig i nackskinnet och tvinga sig upp helt enkelt. Mådde inte helt bra igår heller. Har det lite jobbigt med illamåendet och magen igen. :/ Hoppas läkarna hittar något snart.. För jag vill inte ha det så här längre.. :/


Behöver åka förbi apoteket idag också och hämta ut lite salvor då dem är slut. Nae dags att ta sig upp nu alltså och vakna till liv. Legat vaken sen 8 men finns ingen motivation till att gå upp idag men får helt enkelt finna den och ta mig upp för att kunna jobba idag!


Ha en bra dag!:)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards