Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Erika Goldkuhl - 29 juni 2011 11:50

Idag ska jag äntligen ta mig iväg till jobbet igen känner mig mycket bättre idag. Behövde gårdagen att tillfriskna för nu känns det bra igen! Mådde lite illa imorse men nu är de som bortblåst får hoppas de håller sig så resten av dagen också! :)


Fixade fotbad till fötterna imorse då jag vaknade vid 7 då jag hörde mamma gå ut igenom dörren och åka till jobbet. :) Inte blivit så mycket rensande nu på förmiddagen men får fixa lite mer ikväll.


Ska cykla förbi lägenheten nu också på väg till jobbet för att lämna lite kvitton och så. Så vi har allt på samma ställe.Och för att jag egentligen skulle ha gjort de igår men blev inte så då jag blev sängliggandes hemma. Nu hade tydligen mitt nya minneskort kommit också! Great! :D


Har även systers present färdig redan. Känns bra faktiskt!! ;D Behöver man inte fundera så mycket. Och behöver då inte heller köpa något i all hast. Kan hända att det blir något mer om man hittar något fint men vi får se. :) Måste fixa något fint till Sanna som fyllde 20 igår! och ska ju ändå ner till Falkenberg v.28 så kan passa på att fira henne lite i efterskott då istället! :)


Falkenberg ska bli något av en nystart gällande träningen! Då pappa och jag ska gå morgonpromenader varje dag! Underbart! :)  Måste komma ihåg att anmäla mig och pappa till blodomloppet nu också som är i Augusti! Ska även dra med mig Ullis på lite träning också! :)Lika bra att slå slag i saken när man är peppad. Ska ju klara en mil efter sommarn så får nog jobba på nu!


Imorgon ska de köpas bl.a lakan och lite annat skoj till lägenheten. Längtar till inflyttning!


Har fastnat lite för den här låten så himla fin och tänker bara på dig älskling. <3



Älskar min Fredde. <3


Hoppas alla får en superbra dag!


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards