Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Erika Goldkuhl - 24 juli 2011 13:19

Hej! Var ett tag sen jag skrev nu men i början när vi flyttade hade vi inget internet och min dator har varit trasig men är nu hel igen! :D Så nu kan jag börja uppdatera er igen! Hade en underbar vecka i Falkenberg i alla fall och hann även med att träffa min fina Sanna! :) De bästa är att hon och Oscar kommer komma upp hit i höst! Underbart helt enkelt! :D  Så fick fira henne lite grann i alla fall, blev mycket prat och delade även på en kycklingpizza med mixad sås på mums! :)


Den här veckan har de varit jobb för hela slanten! Går nu även upp på 100% på jobbet nu nästa vecka så då får jag 1 timme till att jobba! :) Awesome är de enda jag kan säga om de!  I måndags var jag även och firade Anni vilket var trevligt! Mycket skratt blev de i alla fall! :)


I helgen har man varit ensam i lägenheten då Fredde åkte till sin pappa i fredags pga att de skulle åka 5 på morgonen till Norrland. Men Fredde råkade ju då dock få med sig min bilstereo front istället för sin egen så jag fick mig ett litet besök där på morgonkvisten på lördagen haha men men jag somnade om lika fort igen! ;)


Var duktig och gymmade igår frn kvart i 10 till kvart över 12 lagom slut man var efteråt! Och idag känns de kan jag säga vilket är underbart! Har saknat träningsvärken faktiskt! :D  Så nu är de bara att fortsätta hållla igång så ska man nog vara i trim snart igen. Så man får bort de små extra kilona man lagt på sig, bort ska dem!


Efter gymmet så åkte jag och Bea till marieberg och shoppade lite blev 3 linnen! :) Och en glass mums mums! :) Köpte även hem lite jordgubbar igår så dem får jag väl hoppas att Fredde har lust att dela med mig idag när han kommer hem. Men han kommer väl lägga sig och sova och däcka på en gång när han kommer hit. Då de inte blivit mycket sömn för dem nu. Men då kan ju jag se på lite Hellcats avsnitt istället. ;)


Blev även bjuden på mat igår hos Annki &Bea mums mums! Blev stekt fläskfile,potatis och beasås!Nomnom. Hade jag varit ensam i lägenheten då så hade de inte blivit någon mat för mig då jag inte gillar att laga mat till bara mig själv. Så de uppskattades riktigt mycket! :)


Idag hade jag tänkt vara duktig och tvätta fönster så får ta tag i de helt enkelt! :)

Har tvättat och städat idag i alla fall.


Även 25 månader med min fina älskling idag! :) <3


PussPuss!

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards