Alla inlägg den 9 september 2011

Av Erika Goldkuhl - 9 september 2011 09:54






When it's black,
Take a little time to hold yourself,
Take a little time to feel around,
Before it's gone,

You won't let go,
But you still keep on falling down,
Remember how you saved me now,
From all of my wrongs, yeah,

If there's love just feel it,
If there's life we'll see it,
This is no time to be alone, alone, yeah,
I, wont let you go,

Say those words,
Say those words like there's nothing else,
Close your eyes and you might believe,
That there is some way out yeah,

Open up,
Open up your heart to me now,
Let it all come pouring out,
Theres nothing I can't take,

If there's love just feel it,
And if there's life we'll see it,
This aint no time to be alone, alone, yeah
I, wont let you go,

If your sky is falling,
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Just take my hand and hold it,
You don't have to be alone, alone, yeah,
I, won't let you go,

And if you feel the fading of the light,
And you're too weak to carry on the fight,
And all your friends that you count on have
disappeared,
I'll be here, not gone, forever, holding on, Oh,

If there's love just feel it,
And if there's life we'll see it,
This aint no time to be alone, alone, yeah,
I, wont let you go,

If your sky is falling,
Just take my hand and hold it,
You don't have to be alone, alone, yeah,
I won't let you go,

I wont let you go, I wont let, x 2,
I won't let you go x 2,


Älskar dig  Fredde <3

Hej

Av Erika Goldkuhl - 9 september 2011 09:39

Som jag lovade så skriver jag även idag! Var riktigt skoj på jobbet igår måste jag säga när man nu fick prova en annan kampanj älskar't!


På förmiddagen var jag och utförde lite ärenden på Marieberg så de var klart och köpte även lite nutrilett bars för att kunna ta en liten bit då jag skärt upp dem i småbitar när de där lilla suget kommer. Lite variation i alla fall och åt grönsaker! :D Helt underbart! En tomat och en halv gurka så ska ta med den andra halvan idag och ikväll ska de köpas lite mer grönsaker till lilla Erika! Börjar märkas att man inte ätit normalt nu senaste veckan  bara att hoppas på att de fortsätter gå åt rätt håll. Märks även att man inte är lika hungrig nu längre i början var man vrålhungrig hela tiden men nu är de knappt något alls vilket betyder att jag åtminstonde lyckats med de jag ville att få magen att inte vilja ha lika mycket i sig för att bli mätt. Så dekänns riktigt bra faktiskt!


Fredde ville ha grekiska kolgrillsbaren mat ikväll men vi får väl se enligt instruktionerna får m,an gå ifrån någon gång men känns lite onödigt när de är första veckan. Men vi får se tror nog hellre jag skippar att äta sådan mat ett tag till. Men måste erkänna att även jag varit supersugen på sådan mat länge!! Men just nu är de lite dålig timing att äta de helt enkelt och moussaka vill jag laga när jag är färdig med den här dieten mums! :)


Nu ska jag in i duschen seg som man är, men ha en fortsatt trevlig dag!

För idag blir de en promenad till jobbet för Erikas del i de härliga vädret!


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards