Alla inlägg den 12 september 2011

Hej

Av Erika Goldkuhl - 12 september 2011 11:15

Haft en trevlig helg, träffat en bebis hur söt som helst! Plockade svamp i lördags med Fredde och hans mamma fick ihop riktigt mycket men kommer nog bli fler ggr som vi tar oss ut i år och plockar lite mer. Men vi var glada att de inte var mer denna gång när vi satt där och rensade.  Pappa stekte lite av svampen så vi fick lite svamp macka mums mums var de! Och jag hittade stoora kantareller annars var de bara trattisar vi hittade men supergott är de! Fredde gjorde iordning på allt igår och nu ligger de i frysen istället i väntan på att vi ska göra sås. Igår var de tvätt dag för min del medans fredde var och jobbade lite hos sin pappa. De var hur mycket tvätt som helst förståeligt med tanke på att vi inte tvättat på över en månad men nu har jag bokat om 2 veckor igen i alla fall som tur är! Ska ta någon dag i veckan och tvätta handukarna bara annars så är de inget annat just  nu i alla fall.


Följde även med mamma och pappa till Ikea igår då de köpte ett skåp för att sedan hjälpa till lite att sätta ihop de. Följde även med syster in på marieberg då jag köpte mig en tub halsduk men skulle vilja ha en rosa också (A)  nu blev de en svart. Syster fick med sig ett par jeans och en stickad kofta riktigt fin var den.


Från och med den här veckan får jag även lite support från pappa med nutrilett dieten då även han börjar denna vecka då kanske man har någon att gå på promenader med sen senare.


Snart fyller även mormor 70 år och de ska självklart firas! Trodde inte hon va i den åldern än men de är väl bara för att hon är så upptagen och gör massa saker hela tiden hehe men men.


Idag ska jag skjutsa mamma till sjukhuset strax efter 12 så man hinner till jobbet till 1 sen. Får hålla tummarna för att de går bra för henne idag.


Men nu ska jag diska shakern och fixa de sista innan man ska ta sig iväg.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards