Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Erika Goldkuhl - 9 oktober 2011 21:43

Även denna vecka som gått har flugit iväg så att säga jobbat och sovit men vi har även varit kattvakter och husvakter denna vecka i Kumla så när jag har slutat jobbet har vi åkt dit på en gång. Men nu är de dags att sova hemma igen i alla fall. Har saknat sängen. :)


I fredags efter jobbet följde jag med Koffe och åkte lastbil då han ville ha lite sällskap. Förståeligt då vi inte var hemma förrens vid 2 på natten. Men var riktigt trevligt måste jag säga. Och måste erkänna att jag saknar att prata med honom varje dag på jobbet är tomt så att säga så de är tur att vi kan umgås ibland i alla fall. :) Fick även se hans lilla lägenhet hehe inte så stor men räcker kanske om man är själv. Skulle jag skaffa eget skulle jag skaffa en 2a helt klart så man har sovrummet för sig :)


De är nog de enda jag saknar nu i 1an ett sovrum.


Blev bara ca. 2 timmars sömn i fredags men men tänkte att jag skulle lägga mig tidigt då igår men gick inte riktigt till så. Lekte med adde och johanna igår d vi beställde hem grekiska kolgrillsbaren mat hem mums! Spelade lite kort och hade de trevligt. Och eldade ljus! :D Sååå mysigt. Johanna åkte hem vid 11-halv 12 för att åka hem och rasta Kelly. Men adde skulle ut på krogen så skjutsade honom och Fredde så de var där strax efter 12 sen pratade jag med Koffe i telefonen i 20 min. Sen blev jag sittandes där och väntade på att de skulle säga att de ville åka hem vilket jag fick sms om av fredde nästan på en gång men tog fram tills kvart i 2 innan han fick med sig adde också. Så satt där ute i 2 timmar och bara väntade men men trodde inte de skulle bli så länge. La väl oss i sängen i kumla runt 3 tiden. Då man fick samtal så man var vaken till närmare halv 4 men men alltid trevligt hade ju inte somnat än så. :)


Idag  vaknade vi halv 10 då vi kände att de var onödigt att sova mera ska lägga mig snart var de tänkt faktiskt då jag är as seg och har varit de sen i lördags. Tog med mig Fredde till Citygross och maxi idag i alla fall så fick vi lite handlat godiset kostade bara 29kr/kg på maxi så fredde plocka i nästan 3 kg haha. Men då räcker de ett tag.Köpte lite grejer på citygross trevlig med 2 bra mataffärer nu. :) Fick även lite tratt kantareller av Annki som vi ska rensa imorgon.


Fixade även naglarna igår blev så fina! :)


Men nu ska jag nog lägga mig tror jag. Behöver sova känner jag.


PussPuss! <3


I'm confused right now..




Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards