Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Erika Goldkuhl - 10 oktober 2011 11:26

Usch är kallt i lägenheten idag har tagit en stund att komma upp ur sängen men alltid skönt att ligga under ett varmt täcke. :)


Lyssnat lite på musik nu på morgonen alltid mysigt ska snart äta frukost och sen hämta matlådan mamma fixat till mig med kålpudding mums! <3


Snart är de jobbdags också. Helgen försvann bara känns de som, men men hänt mycket under helgen så har hunnit med mycket i alla fall så de känns bra än att man bara sovit bort helgen vilket jag definitivt inte gjort. Varit uppe för länge och sovit för lite för att vara ärlig haha. Men men såna helger funkar också även om jag normalt sett lägger mig hyffsat tidigt och vaknar tidigt.


Är ganska seg just nu men blir väl bättre när man sovit mer ordentligt igen hela veckan.


Så bra låt! :)


PussPuss! <3



Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards