Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Erika Goldkuhl - 17 oktober 2011 22:10

Blev visst lite samtal med Koffe idag ändå men de gillas. Binnaz drog med mig till saigon idag på lunchen mums! :) Riktigt gott alltså! :)

Efter jobbet körde jag upp henne till sin buss på stan i all hast haha men hon hann tror ja? ;) Vi måste umgås mera Binnaz så är de bara! :)<3


Vet inte vad jag hade gjort utan mina vänner, ni får mig att vilja kämpa vidare och ni får mig att må bra. Jag älskar er ni vet vilka ni är! :) <3



Gillar låten :) <3


Men nu ska jag nog sova strax.


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 17 oktober 2011 12:37



Maybe it's intuition
But some things you just don't question
Like in your eyes
I see my future in an instant
and there it goes
I think I've found my best friend
I know that it might sound more than
a little crazy but I believe

[chorus:]

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

There's just no rhyme or reason
only this sense of completion
and in your eyes
I see the missing pieces
I'm searching for
I think I found my way home
I know that it might sound more than
a little crazy but I believe

[repeat chorus]

A thousand angels dance around you
I am complete now that I found you


<3

Av Erika Goldkuhl - 17 oktober 2011 12:29

Hello, snart ska man dra sig till jobbet då man börjar 13.00


Vet inte vad som händer mer idag men har sett senaste avsnittet av Vampire Diaries nu i alla fall åhh de är ju så otroligt bra!


Har dem nya kläderna idag älskar dem! Men vill verkligen ha en svart body också älskar den! :) Förstår inte att jag inte köpt en tidigare as skönt! Behöver inte fundera på ifall tröjan åker upp och man måste dra ner den för den sitter där helt still! :)


Funderar på att åka en kortis till mamma och pappa ikväll men vi får se. Får väl se hur mycket man pratar med Koffe denna vecka då han jobbar natt men lite prat ska de bli då man är van att prata varje dag så höhö de får vi lösa helt enkelt.


Fredde drog iväg till jobbet strax före 11 idag och vi sov jättelänge?? Vaknade vid 10.. helt sjukt! Förstr inte hur vi kan vara så trötta då vi normalt sett vaknar senast 9 oftast runt 8 tiden och är klarvakna. Men men har väl säkert något att göra med att hösten är här.


Men nu ska jag dra mig skriver mer ikväll.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards