Alla inlägg den 6 december 2011

Av Erika Goldkuhl - 6 december 2011 23:07



I don't wanna make a scene. I don't wanna let you down
Tryin' to do my own thing, and I'm starting to figure
it out
That it's alright keep it together where ever we go
And it's alright oh well whatever
Everybody needs to know

You might be crazy
Have I told you lately
That I love you
You're the only reason that I'm not afraid to fly

And it's crazy
That someone could change me
Now no matter what it is I have to do
I'm not afraid to try
And you need to know that you're the reason, why!

I don't even care when they say you're a little
bit off
Look them in the eye I'd say I could never get enough
Cuz it's alright keep it together where ever we go
And it's alright oh well whatever
Everybody needs to know

You might be crazy
Have I told you lately
That I love you,
You're the only reason that I'm not afraid to fly,
[ From: http://www.elyrics.net/read/v/victoria-justice-lyrics/you_re-the-reason-lyrics.html ]

And it's crazy
That someone could change me
Now no matter what it is I have to do
I'm not afraid to try
And you need to know that you're the reason, why!

If it was rainin' you would yell at the sun
Pick up the pieces when the damage is done
You say it's just another day in the shade
Look at what a mess we made

You might be crazy
Have I told you lately
That I love you
You're the only reason that I'm not afraid to fly

baby no matter what i do i will still love you baby
Now no matter what it is I have to do
I'm not afraid to try

You might be crazy
Have I told you lately
That I love you
You're the only reason that I'm not afraid to fly

And it's crazy
That someone could change me
Now no matter what it is I have to do
I'm not afraid to try
And you need to know that you're the reason why... <3

Av Erika Goldkuhl - 6 december 2011 10:07


Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive

It's the way I’m feeling I just can't deny
But I've gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

Shine a light through an open door
Love and life I will divide
Turn away cause I need you more
Feel the heartbeat in my mind

It's the way I'm feeling I just can't deny
But I’ve gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine...

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place   <3

Av Erika Goldkuhl - 6 december 2011 09:42

Inte varit så duktig på att skriva senaste tiden. Varit fullt upp med födelsedags firande, jobb, träning och fest i lördags med vännerna. Nu är man äntligen 20 i alla fall känns bra! :)

Även fast jag väntade tills i fredags med att åka till bolaget så sa de ändå grattis till mig haha. Inte helt fel ;)


I lördags blev jag firad av vännerna i alla fall fick fin fina presenter bilder kommer längre ner! :) Det var supertrevligt vill bara göra om de en gång till! :D Men får vänta ett år till helt enkelt ;)


Körde även gym 1 timme + ki box i lördags morse riktigt skönt måste jag säga! :) Skulle egentligen kört spinning igår men blev inte så då jag fortfarande hade feber då sen i söndags. Fick till och med gå hem vid 6 från jobbet igår då jag inte mådde så bra. Hade feber, illa mående, kramp i magen kände mig yr ingen bra kombo alls kan jag säga. Men men somnade de första jag gjorde när jag kom hem och sov 2 timmar. Sen köpte fredde och jag med oss mat hem, åt lite sen la vi oss och kollade på film för att sen sova igen, då fredde inte heller var helt frisk än. Vi låg båda hela söndagen och sov bort den nästintill då vi hade feber redan då.


Men ska försöka ta mig iväg och köra spinning imorgon bitti vid 7 istället. Det är en riktigt skön start på morgonen måste jag säga och så kör man lite gym efter de såå sköönt! :D Lite seg på kvällen sen men de får man stå ut med ;) Måste boka tågbiljett eller buss biljett upp till sthlm också till helgen då jag ska till min kusin.  Men de blir nog bra. :) Sen åker jag och Bea nästa fredag heelt sjuukt galet vad fort tiden har gått! Snart ligger vi där på stranden och solar oss bruna mums! :) Men behöver nog fortfarande inhandla lite grejer skulle jag tro så får ta mig iväg senare i veckan antar jag.


 

Kakfatet fick jag av Bea!  Och flaskan fick jag av Markus, Johanna och Rille! :D



Fick av Emma och Linus längtar redan mums! :D


 

Fick av Koffe! :D Så nu äger även jag en onepiece! ;D




Fick av Fanny och Robin! :D


 

fick av Adde och Johanna, sitter redan på armbandet! ;D <3


Bålen från i Lördags nom nom! :)<3 


Nu ska jag äta lite frukost i alla fall och sminka iordning mig! :) 

PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards