Alla inlägg den 9 december 2011

Av Erika Goldkuhl - 9 december 2011 09:14



Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
Waiting for you <3

Av Erika Goldkuhl - 9 december 2011 08:53

Mycker som händer nu, men blir inget Stockholm i helgen blir hemma och sparar lite pengar inför Egypten nästa vecka. Helt sjukt att de bara  är en vecka kvar, vid den här tiden sitter vi redan på planet och är i luften.. kan inte fatta att tiden gått så snabbt! Läängtar tills jag ligger där på en solstol med Bea och bara steker. Underbart, underbart, underbart!


Ska bli riktigt skoj att komma till ett land jag aldrig varit i tidigare också, men nästa gång blir de definitivt Thailand sen ska jag ta mig till New York också frågan är bara när. :) Ska boka parkeringsplats på arlanda snart i alla fall kostar bara 550kr för en vecka helt okej. Och då står vi ändå i parkeringshus också så man slipper skrapa fram en bil när man kommer tillbaka och bara vill köra hem så man kan få sova och vara pigg dagen efter då de är julafton! :D


Är så mycket att se fram emot just nu! Och måste fortfarande köpa sista grejerna innan vi åker men de får jag lösa i helgen! Och ta mig iväg och växla pengar så man har lite fick pengar i alla fall, även om vi har all inclusive kan de va skönt att ändå veta att man kan köpa någonting i alla fall.


Vill ta mig ner till falkenberg i vår också till min söta Sanna! :)


Nu i helgen blir de tjejkväll på lördag med Bea och Fanny. :) Trevligt, trevligt :)<3


Men nu ska jag in i duschen sen förhoppningsvis äta frukost innan jobbet. Men något jag ska göra är att ta mig iväg innan jobbet och plocka upp mina harry potter filmer som posten inte kunde leverera till mig pga att paketet var för stort. x)


Men ska in i duschen nu have a good day! :)


PussPuss <3




Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards