Direktlänk till inlägg 10 december 2011

We made it all this way...

Av Erika Goldkuhl - 10 december 2011 10:20

För mycket som hänt denna vecka, och de lilla som räckte för att allt skulle rinna över var ett sms igår. Bröt ihop på jobbet, inte helt okej. Men mådde inte heller helt okej. De lilla räckte för att de skulle bli för mycket.. orkar inte med all skit längre.. vill bara bort bort från allt flytta till en annan stad ett annat land kanske till och med.


Igår kväll var jag på jouren i alla fall gick bra i alla fall så nu blir jag bättre snart.

Tur är väl att jag slipper medecinen redan torsdag morgon så jag hinner sluta med den innan jag och bea åker.

På tal om dem måste jag åka till apoteket och hämta ut resterande tabletter nu.

Sen åker jag till marieberg i min ensamhet och köper in de sista julklapparna och presenterna.

Då Carro fyller snart så ska jag hitta något fint i både present och julklapp.


Det jobbigaste just nu är att den jag verkligen vill prata med inte vill prata med mig vill inte svara.

Den personen som jag bara vill prata med om allt skit som pågått den senaste veckan skiten som jag inte orkar bära som jag inte vill förstå. Den personen som betyder så mycket för mig men som inte litar på mig utan tror jag gjort något som jag inte gjort. Personen som är en av mina bästa vänner en av dem som vet mest om mig. :'( Även om vi inte känt varandra så länge så betyder ändå den människan så otroligt mycket för mig utan den personen vet jag inte hur mitt liv skulle se ut. :'( </3


Nej, de som känns som den enklaste vägen just nu är att flytta till en annan stad ett annat land.. då man kan få börja om på nytt. Slippa allt slippa vara rädd när man går ute, då man inte vet vad som hänt i de kvarteren. Slippa behöva tala i telefonen när man går från bilen för att slippa lite av rädslan. Vet att jag har all rätt till de men var så mycket bättre innan då man kände sig trygg här.Men kanske visar de sig att man inte kan vara trygg någonstans egentligen..


Tårarna har funnits många ggr bara under detta inlägg men biter ihop och hoppas på en bättre dag.


Ikväll blir de lite tjej kväll med Bea och Fanny kan behöva de känner jag... <3

De bästa vore nog om jag åkt till Sthlm i alla fall till kusin och umgåtts med henne och fått komma bort härifrån en stund. Men ska dit i Januari istället när jag har lite mer pengar.


Ni kan inte förstå hur underbart de ska bli att få komma iväg till Egypten på fredag.. bara hoppas man kommer med hem också :o, nejdå där tänker jag inte stanna.  Dagen efter vi kommer hem är de ändå jul och den vill jag fira med mina nära och kära som jag älskar något enormt. <3


You don't have to save me
just need you to follow
Cause we made it all this way
I won't ever give up
of something that's so strong
Yeah, we made it all this way

Like the new castle's of time
Give me wings so I can fly
You'll always save me
I need you to follow
Cause we made it all this way <3



PussPuss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards