Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Erika Goldkuhl - 8 januari 2012 19:15


Merrily we fall
Out of line, out of line
I'd fall anywhere with you
I'm by your side

Swinging in the rain
Humming melodies
We're not going anywhere until we freeze

I'm not afraid, anymore
I'm not afraid

Forever is a long time
But I wouldn't mind spending it by your side

Carefully we'll place our destiny
You came and you took this heart, and set it free
Every word you write or sing is so warm to me, so warm to me
I'm torn, I'm torn to be right where you are

I'm not afraid, anymore
I'm not afraid

Forever is a long time
But I wouldn't mind spending it by your side
Tell me everyday I get to wake up to that smile
I wouldn't mind it at all
I wouldn't mind it at all

You so know me
Pinch me gently
I can hardly breathe

Forever is a long, long time
But I wouldn't mind spending it by your side
Tell me everyday I get to wake up to that smile
I wouldn't mind it at all
I wouldn't mind it at all<3



Mys

Av Erika Goldkuhl - 8 januari 2012 17:31

Hej, vet att jag varit dålig på att skriva sista tiden men ska bli ändring på de (igen). Den gångna veckan har  de varit mestadels jobb. Följernu ett  antal serier helt plötsigt lite jobbigt måste jag säga men men de är ju bra (A) :)


De serier jag följer nu är:

Revenge

The lying game

Vampire diaries

The secret circle

Pretty little liars

Suburgatory


Riktigt bra serier hih lite jobbigt bara nu när de blev så många,som tur är så släpps inte avsnitten samma dag så då hinner man se de ena innan nästa kommer ut. :)

Känns bra att Vampire diaries och The secret circle släppte nya avsnitt nu i torsdags! Som jag saknat dem serierna, de senaste avsnittet släpptes i slutet på november eller om de var i början på november någonstans så fått vänta lite över en månad inte okej :o ! De är ju av den anledningen som jag hittade de nya serierna för att ha något annat att följa istället. Men dessa serier kan jag absolut rekommendera! :)


Igår hade jag mysdag med lillasyster och resten av familjen men kvällen var framförallt med min syster.

Idag så drog jag med pappa ut och sprang riktigt skönt måste jag säga! :) Det handlar helt klart om att ha rätt kläder på sig! Sen spelar de ingen roll vad de är för grader ute eller vad de är för väder.  :) Nu gäller de bara att få detta till en ny vana! :) Komma över tröskeln så att säga så det blir en beroende! :)


Nu ska jag nog titta lite på The lying game tror ja :)


PussPuss <3


Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards